Feladatok:

  • Személyes ügyfélszolgálatra érkezők kiszolgálása és a kapcsolódó adminisztráció ellátása

  • Írásos megkeresésekre válaszok összeállítása

  • Egyedi igények teljes körű megoldása.

  • Új szerződések megkötése, módosítási és megszüntetési igények kezelése.

  • Fogyasztásméréssel, mérőkezeléssel kapcsolatos feladatok ellátása.

  • Ügyfélbefizetések és POS terminál kezelése.

  • Számlázással kapcsolatos kérdések megválaszolása.

  • Kényelmi szolgáltatások ajánlása.

  • Telefonos megkeresések kezelése, az elektronikus dokumentumkezeléssel kapcsolatos feladatok ellátása.


Elvárások:

  • Legalább középfokú végzettséggel, érettségivel rendelkezel.

  • Empatikus vagy, minden helyzetben megtalálod az ügyfél számára a legjobb megoldást.

  • Gyorsan tudsz új információkat megtanulni és alkalmazni.

  • Türelemmel tudod kezelni a párhuzamosan folyó feladatokat.

  • Rendelkezel ügyfélszolgálati, ügyfélkapcsolati tapasztalattal.

  • Használtál korábban összetett számítógépes vagy vállalatirányítási rendszereket.

  • Nyitott vagy az újdonságokra, nem félsz a kihívásoktól, új rendszerek megtanulásától és alkalmazásától.

  • Nem bánod, ha öt hétköznapos munkanapod az ügyfélszolgálat nyitvatartásához igazodik.

  • Vállalod, hogy munkaerő-kölcsönzés keretén belül leszel foglalkoztatva.


Amit kínálunk:

  • Mert egy jó hangulatú, dinamikus csapat tagja lehetsz.

  • Mert a munka változatos, de persze vannak benne rutin feladatok is.

  • Mert alapbéren felül, széleskörű béren kívüli juttatási csomagot kínálunk (Cafeteria, egészségbiztosítás, önkéntes nyugdíjpénztári- és egészségpénztári hozzájárulás, kockázati élet- és balesetbiztosítás)

  • Mert elismerjük és díjazzuk a teljesítményedet (motivációs bér)

  • Mert teljeskörű szakmai támogatást, képzést biztosítunk számodra.

  • Mert kedvezményes üdülési, sportolási lehetőségeket is igénybe tudsz venni.


JELENTKEZEM


Cégnév: Work Force Kft.
Kapcsolattartó: Kovács Vivien
Jelentkezés telefonon: +36203318039
Állás helye:
Állás-kategóriák:
Állásnév: