Feladatok

  • elemzések készítése a biztosítási piacról, termékekről (főként személybiztosítási), ezzel is elősegítve a minőségi termékfejlesztés folyamatát;
  • új termék fejlesztése során az üzleti igények specifikálása, folyamatos kapcsolattartás a partnerekkel és az informatikai fejlesztésekben való aktív részvétel;
  • aktív fejlesztői kapcsolattartás;
  • értékesítő kollégák tudásának naprakészségének biztosítása személybiztosítás területén: szakmai anyagok, cikkek és kommunikáció szóban és írásban;
  • oktatási anyagok, prezentációk készítése a szakterület vonatkozásában;
  • a szakterülethez kapcsolódó adminisztratív feladatok ellátása (jelentések, elemzések készítése).

Elvárások

  • felsőfokú végzettséggel rendelkezel;
  • foglalkoztál már legalább 2-3 évet üzleti folyamatok fejlesztésével;
  • nyitott, segítőkész és megbízható vagy;
  • otthonosan mozogsz a Microsoft office eszközök használatában
  • magas szintű írásbeli és szóbeli kifejezőkészség, proaktivitás, precizitás, jó problémamegoldó képesség jellemez.

Amit kínálunk

  • stabil munkahely;
  • jó csapat;
  • versenyképes jövedelem;
  • home office lehetőség;
  • Mt. szerinti munkaviszony teljes munkaidőben, színvonalas irodai környezetben.

Céginformáció

Az OVB Vermögensberatung Kft. Magyarország meghatározó biztosítás- és pénzügyi szolgáltatás közvetítője;

  • német anyavállalatunk több, mint 50 éves múltra tekint vissza, a magyar piacon 1993 óta vagyunk jelen;
  • célunk, hogy partnereink termékei és szolgáltatásai közül az ügyfeleink igényeihez és lehetőségeihez legközelebb álló pénzügyi megoldást kínáljuk;

Központi csapatunk az értékesítők minőségi feladatellátását támogatja. Szakmai, adminisztrációs, IT, jogi és pénzügyi szakterületeink a szerződött pénzügyi tanácsadóink magas színvonalú szolgáltatásnyújtását biztosítja.

JELENTKEZEM