Feladatok

  • számviteli és könyvelési feladatok végzése (bejövő számlák, kimenő számlák, bank, bér, vegyes- és tárgyieszköz könyvelés);
  • vagyon- és tárgyieszköz nyilvántartási feladatok teljeskörű ellátása (bekerülési érték, é.cs. kulcs megállapítása, üzembehelyezési jegyzőkönyv készítése, aktiválás, stb.) és kapcsolódó havi könyvelési feladások elvégzése,
  • támogatások elkülönített számviteli nyilvántartásainak biztosítása;
  • részvétel havi, negyedéves zárásokban;
  • számviteli zárások során analitikus és főkönyvi kimutatások elkészítése, egyeztetése, ellenőrzése;
  • számviteli bizonylatok készítése, rendszerezése és tárolása;
  • üzleti év zárásakor az éves beszámoló készítésében való közreműködés;
  • auditfolyamatok támogatása;
  • részvétel a támogatások elszámolásában;
  • támogatások ellenőrzésében való közreműködés (hazai és európai uniós);
  • információk és főkönyvi lekérdezések biztosítása társosztályoknak;
  • felmerülő kérdések és problémák megoldása, együttműködés a többi társosztállyal;
  • új folyamatok számviteli tesztelése;
  • személyi jellegű tételek könyvelés és utalás előtti ellenőrzése a havi bérösszesítővel, adó tételek egyeztetése az adóbevallással;
  • havi, negyedéves és éves adóbevallások pontos előkészítése (65, 01), ellenőrzése (08);
  • adatszolgáltatások összeállításában részvétel (tulajdonosi, KSH, GAT);
  • munkavégzéshez szükséges jogszabályok naprakész ismerete.

Elvárások

  • felsőfokú (közgazdasági, pénzügy-számviteli) végzettség, vagy regisztrált mérlegképes könyvelői végzettség;
  • számviteli területen legalább 5 év szakmai gyakorlat, illetve európai uniós támogatások számviteli könyvelésében szerzett tapasztalat;
  • adóbevallás összeállításában való jártasság;
  • önálló, precíz és alapos munkavégzés;
  • rendszerszintű és analitikus gondolkodás, jó problémamegoldó készség.

Előnyt jelent

  • adótanácsadói képesítés, vagyonkezelésbe kapott eszközök nyilvántartásába való jártasság, magabiztos MS Office ismeret.

Amit kínálunk

  • AGORA HUB irodaház, egészséges és hatékony munkakörnyezet, inspiráló terek;
  • Versenyképes jövedelem;
  • SZÉP kártya juttatás;
  • Rugalmas, hibrid munkavégzési lehetőség;
  • Foglalkoztatás módja: alkalmazott, teljes munkaidő (heti 40 óra);
  • Munkavégzés időtartama: határozatlan (3 hónap próbaidő);
  • Munkavégzés helye: 1138 Budapest, Esztergomi út 31-39. HUB 3. ép.

Munkahelyi extrák

  • Kerékpártároló
  • Ingyen gyümölcs, nasi
  • Ingyen kávé, üdítő
  • Masszázs

Céginformáció

A Digitális Kormányzati Fejlesztés és Projektmenedzsment Kft. aktív szereplőként vesz részt digitalizációt támogató fejlesztési programok keretében megvalósuló projektek tervezésében és végrehajtásában. Küldetése, hogy teljes körű projektmenedzsment és egyéb projekttámogató tevékenységeivel hatékonyan támogassa a digitális megoldások elterjedését és a digitális kompetenciák fejlődését a vállalkozások, valamint az állampolgárok körében egyaránt.

Jelentkezés módja

Kérjük, a „Jelentkezem” gombra kattintás után legyen kedves, csatolja magyar nyelvű önéletrajzát!

JELENTKEZEM