számviteli és könyvelési feladatok végzése (bejövő számlák, kimenő számlák, bank, bér, vegyes- és tárgyieszköz könyvelés);
vagyon- és tárgyieszköz nyilvántartási feladatok teljeskörű ellátása (bekerülési érték, é.cs. kulcs megállapítása, üzembehelyezési jegyzőkönyv készítése, aktiválás, stb.) és kapcsolódó havi könyvelési feladások elvégzése,
munkavégzéshez szükséges jogszabályok naprakész ismerete.
Elvárások
felsőfokú (közgazdasági, pénzügy-számviteli) végzettség, vagy regisztrált mérlegképes könyvelői végzettség;
számviteli területen legalább 5 év szakmai gyakorlat, illetve európai uniós támogatások számviteli könyvelésében szerzett tapasztalat;
adóbevallás összeállításában való jártasság;
önálló, precíz és alapos munkavégzés;
rendszerszintű és analitikus gondolkodás, jó problémamegoldó készség.
Előnyt jelent
adótanácsadói képesítés, vagyonkezelésbe kapott eszközök nyilvántartásába való jártasság, magabiztos MS Office ismeret.
Amit kínálunk
AGORA HUB irodaház, egészséges és hatékony munkakörnyezet, inspiráló terek;
Versenyképes jövedelem;
SZÉP kártya juttatás;
Rugalmas, hibrid munkavégzési lehetőség;
Foglalkoztatás módja: alkalmazott, teljes munkaidő (heti 40 óra);
Munkavégzés időtartama: határozatlan (3 hónap próbaidő);
Munkavégzés helye: 1138 Budapest, Esztergomi út 31-39. HUB 3. ép.
Munkahelyi extrák
Kerékpártároló
Ingyen gyümölcs, nasi
Ingyen kávé, üdítő
Masszázs
Céginformáció
A Digitális Kormányzati Fejlesztés és Projektmenedzsment Kft. aktív szereplőként vesz részt digitalizációt támogató fejlesztési programok keretében megvalósuló projektek tervezésében és végrehajtásában. Küldetése, hogy teljes körű projektmenedzsment és egyéb projekttámogató tevékenységeivel hatékonyan támogassa a digitális megoldások elterjedését és a digitális kompetenciák fejlődését a vállalkozások, valamint az állampolgárok körében egyaránt.
Jelentkezés módja
Kérjük, a „Jelentkezem” gombra kattintás után legyen kedves, csatolja magyar nyelvű önéletrajzát!