Feladatok

  • Megrendelések feldolgozása a vállalatirányítási rendszerben,
  • Rendelések kezelése piacteres partnereink felületein, (Emag, Mall stb)
  • Számlák készítése,
  • Feladócímkék készítése, kapcsolattartás a futárszolgálatokkal,
  • Kimutatások és nyilvántartások készítése, vezetése,
  • Raktári folyamatok adminisztratív támogatása

Elvárások

  • számlázási tapasztalat,
  • Microsoft Excel középhaladó szintű ismeretek, (egyszerűbb képletek ismerete, használata)
  • Jó szervező, kommunikációs és problémamegoldó készség, terhelhetőség.

Előnyt jelent

  • E-kereskedelemben szerzett tapasztalat,
  • Piacterek ismerete,
  • Találékonyság.

Amit kínálunk

  • 8 órás bejelentett munkaviszony, átlag feletti fix bérezés,
  • Változatos munkakör, fejlődési, tanulási lehetőséggel,
  • Kiváló munkahelyi légkör.

Munkahelyi extrák

  • Céges étkező
  • Céges rendezvények

Céginformáció

Ha a webáruházak világa azon túl is érdekel, hogy megnyomod azt a bizonyos
"megveszem" gombot, szeretnéd látni, hogyan működik egy modern, vezető
webshop a mindennapokban, jelentkezz!

Jelentkezés módja

Ha Te vagy az emberünk, küldd el fényképpel és fizetési igénnyel ellátott
önéletrajzodat.
Cégnév: Hoppline Kft.
Állás helye:
Állás-kategóriák:
Állásnév:
FRISS HASONLÓ ÁLLÁSOK
E-MAILBEN

A "Feliratkozom" gombra kattintva elfogadja az általános biztonsági és szerződési feltételeinket.

HASONLÓ ÁLLÁSOK
OT szakértő Győr-Moson-Sopron megye

A gyártási területen alkalmazott folyamatok, eljárások és a nyomon követési rendszerek különböző összetevőinek megismerése IT/OT Security kiépítésében ... »

ÁLLÁS MEGTEKINTÉSE