Feladatok
- Megrendelések feldolgozása a vállalatirányítási rendszerben,
- Rendelések kezelése piacteres partnereink felületein, (Emag, Mall stb)
- Számlák készítése,
- Feladócímkék készítése, kapcsolattartás a futárszolgálatokkal,
- Kimutatások és nyilvántartások készítése, vezetése,
- Raktári folyamatok adminisztratív támogatása
Elvárások
- számlázási tapasztalat,
- Microsoft Excel középhaladó szintű ismeretek, (egyszerűbb képletek ismerete, használata)
- Jó szervező, kommunikációs és problémamegoldó készség, terhelhetőség.
Előnyt jelent
- E-kereskedelemben szerzett tapasztalat,
- Piacterek ismerete,
- Találékonyság.
Amit kínálunk
- 8 órás bejelentett munkaviszony, átlag feletti fix bérezés,
- Változatos munkakör, fejlődési, tanulási lehetőséggel,
- Kiváló munkahelyi légkör.
Munkahelyi extrák
- Céges étkező
- Céges rendezvények
Céginformáció
"megveszem" gombot, szeretnéd látni, hogyan működik egy modern, vezető
webshop a mindennapokban, jelentkezz!
Jelentkezés módja
önéletrajzodat.