Feladatok

- A vendégek fogadása és kicsekkolása, valamint az ehhez kapcsolódó adminisztrációs feladatok lebonyolítása
- Számlázás, pénztár kezelése, számlák csoportosítása az adott időszakra a szálloda által használt kimutatások segítségével, készpénz forgalom ellenőrzése,
-Információszolgáltatás a vendégek számára,
-Vendégpanaszok, felmerülő problémák kezelése,
- A beérkező e-mailek és telefonok megválaszolása, érdeklődések, foglalások és lemondások teljeskörű kezelése

Elvárások

- Megbízható, precíz, lelkiismeretes munkatárs,
- Vendégorentáltság, jó problémamegoldó képesség,
- Önálló munkavégzés,
- Angol nyelvtudás - vendégeink túlnyomó részt külföldiek, így a nyelvismeret elengedhetetlen 
- Bármlyen más idegen nyelv tudása, ismerete,
-Számítógépes ismeretek

Előnyt jelent

-Recepciós tapasztalat,
- Foglalási rendszerek ismerete, Hosware ismerete,
-Szállodai környezet ismerete

Amit kínálunk

- Hosszú távú, változatos munka,
- Határozatlan idejű munkaszerződés,
- Bejelentett fix bérezés, műszakok, hétvégék és ünnepnapok után járó pótlékokkal

Céginformáció

Debrecen közponjában elhelyezkedő *** Superior besorolással rendelkező, és a legismertebb foglalási rendszeren 9,3-as értékelésű szállodánkba keresünk éjszakai recepciós kollégát.

Jelentkezés módja

A "Jelentkezem" gombra kattintás után kérjük csatolja fényképes önéletrajzát.
Köszönjük.

JELENTKEZEM