Feladatok

  • Vendégek érkeztetése, utaztatása a szállodai sztenderdeknek megfelelően,
  • Teljes körű, naprakész információszolgáltatás és segítségnyújtás a vendégek részére, a felmerülő panaszok kezelése,
  • Vendégszámlák megnyitása, terhelése, fizettetése, kassza kezelése,
  • Telefonok fogadása, e-mailek megválaszolása,
  • Foglalások rögzítése, nyomon követése, adminisztrációs feladatok ellátása,
  • Folyamatos kommunikáció a szálloda többi részlegeivel a hatékony munkavégzés érdekében,
  • Zárások lebonyolítása
  • Általános adminisztráció

Elvárások

  • Legalább középfokú végzettség,
  • Magabiztos, kommunikációképes angol nyelvtudás,
  • Vendégorientált szemlélet, kiváló kommunikációs és problémamegoldó készség,
  • Megnyerő fellépés, ápolt megjelenés,
  • Megbízhatóság, rugalmasság, önállóság,
  • Stabil számítógépes ismeret

Előnyt jelent

  • Egyéb nyelvek ismerete
  • Felsőfokú végzettség
  • Recepciós munkakörben szerzett tapasztalat
  • Hostware program ismerete
  • Idegenforgalmi ismeretek

Amit kínálunk

  • Kellemes munkahelyi légkör egy patinás épületben
  • Modern munkakörnyezet
  • Tudásával és tapasztalatával arányos, versenyképes fizetés (alapbér+szervízdíj+pótlékok)
  • Stabil, biztos háttér
  • Hosszútávú munkalehetőség
  • Fejlődési és továbblépési lehetőség
  • Térítésmentes személyzeti étkezés.

Munkahelyi extrák

  • Céges étkező
  • Kerékpártároló
  • Parkoló
  • Sportolási lehetőség

Céginformáció

A Golden Hotel Golden Palace Göd új, 4 csillagosr szállodája, prémium szolgáltatásokkal. Elhivatott csapatunkkal és minőségi szolgáltatásainkkal célunk, hogy minden nálunk megszálló vendég egyedi élményekkel gazdagodva, elégedetten térjen haza otthonába.

Jelentkezés módja

Legyen részese egy új kihívásnak és csatlakozzon hozzánk elküldve fényképes önéletrajzát.

JELENTKEZEM