content-header

Céginformáció

3DHISTECH a digitális patológia piacának egyik globális úttörője, amely világszínvonalú nagyfelbontású szkennereket, szoftvermegoldásokat és integrált rendszereket fejleszt az orvosi diagnosztika támogatására. Innovációink célja, hogy a patológusok munkáját gyorsabbá, pontosabbá és hatékonyabbá tegyük, hozzájárulva a betegellátás minőségének folyamatos fejlődéséhez.
Több mint két évtizedes szakmai tapasztalattal, nemzetközi partnerhálózattal és folyamatos fejlesztésekkel azon dolgozunk, hogy a digitális patológia jövőjét formáljuk.

A support csapat feladata az eladás utáni üzembehelyezési, szervizelési, tanácsadási feladatok ellátása, megkeresések priorizálása, szükséges beavatkozások jellegének megállapítása.
Munkavégzés mind helyszínen, mind távoli eléréssel történik partnereink számára. 

Amit kínálunk

  • Az új munkatárs egy nagy presztízsű vállalat sikeres, professzionális és innovatív csapatának lehet a tagja
  • Mentoring programot
  • Szakmai és személyes fejlődési lehetőséget, meglévő szakmai tudás mélyítését
  • Nemzetközi szinten is egyedi rendszerek fejlesztésében való részvételt
  • Az alapbéren felül számos plusz juttatási elemet pl: cafeteria, egészségpénztár, bónusz stb.

Feladatok

  • Cég által gyártott berendezések installálása, szervizelése, karbantartása bel-, és külföldön
  • Helyszíni javítás esetén kapcsolatfelvétel az ügyféllel, a kiszállás időpontjának és helyszínének egyeztetésére
  • Szükség esetén távoli eléréssel történő műszaki támogatás nyújtása (remote support) a 3DHISTECH ügyfelei számára
  • Megrendelés esetén a berendezések helyszíni telepítése vagy javítása, beleértve a használat betanítását és a munkavégzésről készült részletes dokumentáció elkészítését
  • A visszaküldött berendezéseken szükséges javítási és beállítási feladatok elvégzése, majd részletes szakmai riport készítése az elvégzett munkákról
  • Support feladatok ellátása (12 órás készenléttel)
  • Tréningek tartása disztribútorok számára

Elvárások

  • Szakirányú végzettsége van (finommechanika, elektronika, mérnök)
  • Aktív, legalább kommunikációs szintű az angol nyelvtudása (szóban és írásban)
  • B kategóriás jogosítványa és vezetői rutinja egyaránt van
  • Szeret utazni, gyorsan feltalálja magát idegen környezetben
  • Távoli támogatási rendszerek használata – Távdiagnosztika és online ügyféltámogatási gyakorlat
  • Képzés és oktatás – Ügyfelek számára tréningek és oktatások megtartásában szerzett tapasztalat

Előnyt jelent

  • Felsőfokú műszaki végzettség
  • Hasonló munkakörben szerzett tapasztalat
  • Bármilyen más idegennyelv ismerete

Munkahelyi extrák

  • Céges étkező
  • Kerékpártároló
  • Parkoló
  • Ingyen gyümölcs, nasi
  • Ingyen kávé, üdítő
  • Ingyen ebéd

JELENTKEZEM