Csatlakozz a csapatunkhoz! Éttermi Supervisor-t keresünk! Egy nemzetközi szinten is elismert gasztronómiai és szórakoztatóipari cégcsoport új márkájához keressük Supervisorunkat, aki képes az élvonalba repíteni a hamarosan nyíló exkluzív prémium speakeasy bár és étteremünket!
Te vagy az, aki mindig figyel a legapróbb részletekre? Képes vagy irányítani a csapatot, miközben a vendégeket is elégedetten hagyják el az éttermet? Ha úgy érzed, hogy a vendéglátás világa az otthonod, és egy dinamikus, pörgős környezetben szeretnél dolgozni, akkor nálunk a helyed!
Miért érdemes nálunk dolgozni?- Világklasszis csapat – Csatlakozhatsz egy olyan csapathoz, amely a legjobbak között szeretne lenni, és egy olyan bár létrehozásán dolgozik, amely a világ legjobbjaival is felveheti a versenyt.
- Inspiráció és vezetés – Olyan vezetőt keresünk, aki nemcsak irányít, hanem motiválja és inspirálja is csapatát. Akire a többiek felnéznek, tanulhatnak tőle és magabiztosan követhetik a példáját, aki képes arra, hogy mindenkiből kihozza a legjobbat!
- Pozitív mentalitás és szakmai kiválóság – Ha a vendéglátás a szenvedélyed, és a prémium koktélbárok és gasztronómia világa a hivatásod, itt a helyed!
- Kihívás minden nap: Folyamatosan új helyzetek, vendégek, élmények. Nálunk nem fogsz unatkozni!
- Karrierlehetőség: Szeretjük támogatni a kollégáinkat a fejlődésben. Nálunk nemcsak a vendégek elégedettsége fontos, hanem a saját szakmai előrelépésed is!
- Versenyképes juttatások: Mi is értékeljük a kemény munkát – biztosítunk egy versenyképes fizetést és egyéb juttatásokat.
A feladatok, amik rád várnak:- A csapat irányítása: Biztosítani kell, hogy a részlegek hatékonyan együttműködjenek a zökkenőmentes vendéglátás érdekében.
- Felszolgálók folyamatos trénelése, teljesítményértékelése, szerviz minőségének folyamatos fejlesztése
- Vendégélmény javítása: A legfontosabb feladatod, hogy a vendégeink mindig elégedetten távozzanak, és szeretettel térjenek vissza.
- Minőségellenőrzés: Folyamatosan nyomon követed a szolgáltatás minőségét, hogy az mindig a legmagasabb szintet képviselje.
- Részvétel a részlegek napi szintű üzemeltetésében, rendezvények lebonyolításában
- Nagy létszámú személyzet koordinációja, pozitív légkör megteremtése
- Folyamatos jelenlét a vendégtérben, intenzív vendégkapcsolat tartás és szerviz monitorozása
- Visszajelzés a munkavállalók számára
- Brand policy betartatása
- Munkaidő betartásának figyelése