Stratégiai és Adminisztrációs Igazgató CAO

Pest megye

Feladatok

  • Pénzügyi és HR irányítás: Pénzügyi, kontrolling, könyvelési, banki, HR és jogi folyamatok vezetése, optimalizálása, és digitális fejlesztések ösztönzése. Jelentések és eredményességi mutatók fejlesztése. Törvényi és adóbevallási folyamatok felügyelete. Kompenzációs és bérstruktúra és teljesítményértékelés fejlesztése és irányítása. 
  • Szervezeti fejlődés: A vezetői csapat és a szervezeti struktúra erősítése, folyamatos képzési és fejlesztési tervek megvalósítása, utódlási tervek kialakítása.
  • Tervezés és stratégia: A stratégiai tervezési folyamatok és az operatív végrehajtás irányítása, hogy a cég növekedési céljai teljesüljenek.
  • Jogi és szerződéskezelés: Külsős ügyvédi irodával való kapcsolattartás, szerződések kezelése, biztosítva a teljes jogi megfelelést. A vállalat érdekkörébe tartozó törvényváltozások követése, megfeleléshez szükséges folyamatok irányítása.
  • Technológiai vezetés: kapcsolattartás a külsős IT partnerünkkel, biztosítva az IT fejlesztések megfelelő integrációját meglévő folyamatainkhoz. Az IT stratégia felügyelete, költségvetés és prioritások meghatározása, a biztonsági és adatmentési rendszerek biztosítása.
  • ESG stratégia: Környezetvédelmi, társadalmi és irányítási (ESG) szabványok betartása, valamint a fenntartható ellátási lánc és megfelelés elősegítése.

Elvárások

  • Folyékony magyar és angol nyelvtudás
  • MSC / MBA végzettség
  • Minimum 5 év vezetői tapasztalat üzleti és operatív folyamatok területén
  • Kiemelkedő pénzügyi, IT és HR háttér
  • Erős problémamegoldó képesség, stratégiai szemlélet és döntéshozói készség

Előnyt jelent

  • További európai nyelvek ismerete
  • Promóciós és munkaruházati nagykereskedelemi szektorban szerzett tapasztalat
  • Kereskedelmi, értékesítési és/vagy beszerzési tapasztalat B2B területen
  • Digitális marketingismeretek
  • ESG tapasztalat

Amit kínálunk

  • Lehetőség egy stabil, dinamikusan fejlődő vállalat kiemelt vezetői csapatában való részvételre
  • Versenyképes fizetés és juttatások
  • Szakmai fejlődési lehetőségek

Munkahelyi extrák

  • Parkoló

Céginformáció

Az UTT Europe Kft. egy 160 fős magyar tulajdonú ruházati disztribútor vállalat, mely meghatározó szerepet tölt be az európai és balkáni promóciós, marketing illetve munkaruházat nagykereskedelmi piacán. Vállalati kultúránk alapértékei a támogatás, a csapatszellem, a tettrekészség és a tisztelet. Csapatunkba keresünk egy kiemelkedő tapasztalattal rendelkező, Stratégiai és Adminisztrációs Igazgatót (Chief Analytics Officer - CAO), aki kulcsszerepet tölt be vállalatunk növekedésében, vezetésében és szervezeti fejlődésében. A pozíciót betöltő személy az UTT teljes adminisztratív működéséért felelős, és szoros együttműködésben dolgozik az ügyvezető igazgatóval és tulajdonosokkal.

Jelentkezés módja

Amennyiben készen állsz arra, hogy egy növekvő vállalat vezetői pozíciójában hozzájárulj a hosszú távú sikerhez, és elkötelezett vagy az üzleti növekedés és fejlesztés iránt, jelentkezz bérigényed megjelölésével a Stratégiai és Adminisztrációs Igazgató (CAO) pozícióra az UTT Europe csapatába!

JELENTKEZEM


Cégnév: UTT Europe Kft.
Állás helye:
Állás-kategóriák:
Állásnév: