4iG Nyrt.
A budapesti központtal működő, magyar többségi tulajdonosi hátterű 4iG Nyrt. Magyarország és a nyugat-balkáni régió távközlési- és informatikai piacának meghatározó cégcsoportja, a tudásalapú, digitális gazdaság egyik vezető vállalata. A Budapesti Értéktőzsdén jegyzett tőkepiaci társaság friss és innovatív szemlélete, valamint magyarországi piacvezető informatikai rendszerintegrátor pozíciója a régió digitális átalakulásának vezető lakossági- és üzleti szolgáltatójává emeli a cégcsoportot. A telekommunikációs, valamint informatikai piac változásainak és igényeinek megfelelve a vállalatcsoport folyamatosan bővíti szolgáltatásait, szakemberállományát és portfólióját. Ha Te is úgy érzed, hogy szívesen része lennél egy jó csapatnak, foglalkoztatnak az innovatív megoldások, mindenképp nálunk a helyed!

Service management szakértő

KÖZÖS CÉLJAINK MEGVALÓSÍTÁSÁHOZ AZ ALÁBBIAKBAN SZÁMÍTUNK RÁD

  • A Csoport és a tagvállalatok informatikai szolgáltatásainak és a kapcsolódó szolgáltatáskatalógusnak felépítése és karbantartása
  • Szerződéses keretek kialakítása és karbantartása az IT-szolgáltatásokhoz és a szolgáltatáskatalógushoz kapcsolódóan
  • A riporting és ügyfélelégedettségi mérés struktúrájának megtervezése és létrehozása
  • A szolgáltatásokra vonatkozó KPI-ok és SLA rendszeres és eseti riportok, valamint egyéb szerződéses jelentések és dokumentációk összeállítása és értékelése
  • A szerződött szolgáltatások és szolgáltatási szintek teljesítésének felügyelete, betartatása
  • A szolgáltatás érintő problémák feltárása, annak megoldására való javaslattétel és a szolgáltatások fejlesztésének facilitálása
  • Támogatás és aktív részvétel a beszállítói és tagvállalati szolgáltatások színvonalának felülvizsgálataiban
  • A szolgáltatási szintek biztosítására / fejlesztésére vonatkozó tervek kidolgozásának és végrehajtásának biztosítása
  • Az új szállítók vagy szerződések kommunikációs, irányítási és értékelési keretének kialakítása

AMI SZÜKSÉGES LESZ AZ EREDMÉNYES MUNKÁDHOZ

  • Gazdasági, műszaki vagy informatikus diplomával rendelkezik
  • Legalább 5 év releváns szakmai tapasztalat
  • ITSM / ITIL ismeretek és munkatapasztalat
  • IT környezettel és azok szolgáltatásmenedzsment szempontból történő értékelésével kapcsolatos ismeret
  • Empátia és érzék az ügyfelek igényeinek szemmagasságban történő kezeléséhez, erős kommunikációs és csapatmunkára való képességgel
  • Önálló, strukturált és célorientált munkamódszer, problémamegoldó és vállalkozói gondolkodásmód
  • Tárgyalóképes angol és magyar nyelvtudás, írásban és szóban egyaránt

AMINEK MÉG ÖRÜLÜNK

  • Telekommunikációban szerzett tapasztalat
  • ITIL minősítés
  • Mátrixszervezeten belüli koordináció és munkamódszerek terén szerzett tapasztalat

AMIVEL VÁRUNK TÉGED

  • Magyarországon egyedülálló projektekben vehetsz részt és kihívásokkal teli időszakban csatlakozol hozzánk.
  • Változatos feladatokon keresztül, fejlődési- és karrierlehetőséget biztosítunk számodra.
  • Szakmai és soft skill képzések széles palettáját kínáljuk Neked munkavégzésedhez kapcsolódóan.
  • Juttatási rendszerünket folyamatosan bővítjük, jelenleg telefonflotta csomag, Cafetéria (SZÉP kártya), egészségbiztosítás, gyümölcsnap, nagyon finom kávé, és sok más kedvezményes lehetőség, amivel várunk Téged
  • Az irodai napok mellett támogatjuk az otthoni munkavégzést is munkakörtől függően, erről az interjún kapsz bővebb információt.
  • Hiszünk a csapat erejében, közösségépítéssel kapcsolatban csapatépítőkre, versenyekre és sporteseményekre lehet számítani nálunk.

Állás, munka területe(i):

  • IT üzemeltetés, Telekommunikáció
  • Projektmenedzsment

Jelentkezés módja

Jelentkezés
Cégnév: 4iG Nyrt.
Állás helye:
Állás-kategóriák:
Állásnév:
FRISS HASONLÓ ÁLLÁSOK
E-MAILBEN

A "Feliratkozom" gombra kattintva elfogadja az általános biztonsági és szerződési feltételeinket.

HASONLÓ ÁLLÁSOK