![](https://www.profession.hu/images/sablon/5/2/3685728_humansoft_fejlec_2016_12_27.jpg)
Service management szakértő
KÖZÖS CÉLJAINK MEGVALÓSÍTÁSÁHOZ AZ ALÁBBIAKBAN SZÁMÍTUNK RÁD
- A Csoport és a tagvállalatok informatikai szolgáltatásainak és a kapcsolódó szolgáltatáskatalógusnak felépítése és karbantartása
- Szerződéses keretek kialakítása és karbantartása az IT-szolgáltatásokhoz és a szolgáltatáskatalógushoz kapcsolódóan
- A riporting és ügyfélelégedettségi mérés struktúrájának megtervezése és létrehozása
- A szolgáltatásokra vonatkozó KPI-ok és SLA rendszeres és eseti riportok, valamint egyéb szerződéses jelentések és dokumentációk összeállítása és értékelése
- A szerződött szolgáltatások és szolgáltatási szintek teljesítésének felügyelete, betartatása
- A szolgáltatás érintő problémák feltárása, annak megoldására való javaslattétel és a szolgáltatások fejlesztésének facilitálása
- Támogatás és aktív részvétel a beszállítói és tagvállalati szolgáltatások színvonalának felülvizsgálataiban
- A szolgáltatási szintek biztosítására / fejlesztésére vonatkozó tervek kidolgozásának és végrehajtásának biztosítása
- Az új szállítók vagy szerződések kommunikációs, irányítási és értékelési keretének kialakítása
AMI SZÜKSÉGES LESZ AZ EREDMÉNYES MUNKÁDHOZ
- Gazdasági, műszaki vagy informatikus diplomával rendelkezik
- Legalább 5 év releváns szakmai tapasztalat
- ITSM / ITIL ismeretek és munkatapasztalat
- IT környezettel és azok szolgáltatásmenedzsment szempontból történő értékelésével kapcsolatos ismeret
- Empátia és érzék az ügyfelek igényeinek szemmagasságban történő kezeléséhez, erős kommunikációs és csapatmunkára való képességgel
- Önálló, strukturált és célorientált munkamódszer, problémamegoldó és vállalkozói gondolkodásmód
- Tárgyalóképes angol és magyar nyelvtudás, írásban és szóban egyaránt
AMINEK MÉG ÖRÜLÜNK
- Telekommunikációban szerzett tapasztalat
- ITIL minősítés
- Mátrixszervezeten belüli koordináció és munkamódszerek terén szerzett tapasztalat
AMIVEL VÁRUNK TÉGED
- Magyarországon egyedülálló projektekben vehetsz részt és kihívásokkal teli időszakban csatlakozol hozzánk.
- Változatos feladatokon keresztül, fejlődési- és karrierlehetőséget biztosítunk számodra.
- Szakmai és soft skill képzések széles palettáját kínáljuk Neked munkavégzésedhez kapcsolódóan.
- Juttatási rendszerünket folyamatosan bővítjük, jelenleg telefonflotta csomag, Cafetéria (SZÉP kártya), egészségbiztosítás, gyümölcsnap, nagyon finom kávé, és sok más kedvezményes lehetőség, amivel várunk Téged
- Az irodai napok mellett támogatjuk az otthoni munkavégzést is munkakörtől függően, erről az interjún kapsz bővebb információt.
- Hiszünk a csapat erejében, közösségépítéssel kapcsolatban csapatépítőkre, versenyekre és sporteseményekre lehet számítani nálunk.
Állás, munka területe(i):
- IT üzemeltetés, Telekommunikáció
- Projektmenedzsment
Jelentkezés módja
![](https://www.profession.hu/images/sablon/5/2/2389170_humansoft_forma1_2013_09_24_lablec.jpg)