Feladatok

  • Telefonon, email-en és jegykezelő rendszerekben érkező kérések, bejelentések rögzítése számítógépen, ügyeletes értesítése bejelentések életciklusának nyomon követése, felhasználók felé történő folyamatos visszajelzés
  • Rendszermonitorozás szoftveres támogatással, monitoring riasztásokból hibajegyek rögzítése és ügyeletes értesítése
  • Kliens számítógépek telepítése, frissítése, szoftverek installálása
  • Microsoft rendszerek kliensoldali üzemeltetése és adminisztrációja, kliens oldali informatikai hibák felderítése és javítása
  • Időszakos leltározás
  • Jelentések, riportok készítése

Elvárások

  • Legalább 1 éves további nappali tagozatos hallgatói jogviszony, (25. életév betöltése előtt lehetsz passzív is)
  • Középszintű angol nyelvtudás szóban és írásban
  • Jó kommunikációs készség: telefonon és írásban
  • Jó problémamegoldó készség
  • Önálló munkavégzésre való képesség
  • Informatikai szakirány

Amit kínálunk

  • Fiatal, pörgős csapat
  • Szakmai gyakorlati helyként megjelölhető
  • Széleskörű szakmai fejlődési lehetőség IT infrastruktúra üzemeltetés területén
  • Részvétel lehetőség projektekben, auditok előkészítésében, kivitelezésében
  • Hetente egyszer gyümölcs nap, céges sportprogramok, egyéb céges csapatrendezvényeken való részvétel
  • Hosszú távú munkalehetőség, számolható jövedelem, emberközpontú vezetés és előrelépési lehetőség
  • Rugalmas munkaidő: 1-2 hétre előre tervezéssel

Céginformáció

Diákmunka: Hétvégi és éjszakai munkára keresünk diákokat IT Service Desk területen, hosszútávú munkavégzésre. (A betanulási időszak nappali műszakban történik.)
Munkaidő: heti minimum 16 óra, hosszútávon
  • Éjszakai műszak: 20.00-08.00
  • Délutáni műszak: 16:00-20.00
Munkavégzés helye: Budapest, XI. kerület
Fizetés: 
  • betanuló órabér: 2 005 Ft
  • nappali órabér: 2 005 Ft
  • éjszakai órabér: 2 033 Ft

JELENTKEZEM