Feladatok

  • Incidensek és kérések fogadása, nyilvántartása, kezelése telefonon, e-mailben vagy jegyrendszeren keresztül és megoldása a megadott időkereten belül.
  • Távoli segítségnyújtás, a felhasználói kérdések, alkalmazásokkal és hardver eszközökkel kapcsolatos technikai problémák megválaszolása, segítésük a megoldásban, a bejelentés megoldásának nyomon követése.
  • Jogosultságok kezelése és a szükséges adminisztráció elvégzése.
  • A szolgáltatások működésének biztosítása, a felhasználók proaktív támogatása.
  • Együttműködés a különböző IT csapatokkal a komplex problémák kezelése érdekében.
  • Dokumentáció készítése, használati útmutatók és képzési anyagok kidolgozása a felhasználók tájékoztatására, ezek rendszeres frissítésre.

Elvárások

  • Informatikai vagy kapcsolódó területen szerzett végzettség vagy releváns szakmai tapasztalat.
  • Kiváló kommunikációs készség írásban és szóban.
  • Problémamegoldó képesség és ügyfélorientáltság.
  • Alapvető informatikai ismeretek (operációs rendszerek, szoftverek, hardverek).
  • Csapatmunkára való hajlandóság és proaktív hozzáállás.

Előnyt jelent

  • ITIL vagy más IT szolgáltatásmenedzsment tanúsítvány
  • Jegyrendszerek (pl. Jira, TOPdesk) használatában szerzett tapasztalat

Amit kínálunk

  • Versenyképes bér és juttatási csomag.
  • Szakképzési lehetőségek és folyamatos fejlődés.
  • Dinamikus munkakörnyezet.
  • Barátságos csapat és támogató légkör.
  • Magas szintű önállóság
  • Magán-egészségügyi szolgáltatás biztosítása.

 

Munkavégzés helye:

Budapest, Corvin-negyed

Céginformáció

A Garantiqa Hitelgarancia Zrt. hitelintézettel azonos jogállású pénzügyi vállalkozás munkatársat keres teljes munkaidős, határozatlan idejű munkaszerződéssel rendszerfejlesztő munkakörbe.

Jelentkezés módja

Önéletrajzot a pozíció, a fizetési igény, valamint motivációs levéllel együtt  a "Jelentkezem" gombra kattintva várunk.

JELENTKEZEM