Nemzetközi IT szolgáltatásokat és tanácsadást nyújtó partnercégünk az alábbi pozícióra keresi új munkatársát.
Service Desk Analyst Német Nyelvtudással
Főbb feladatok, munkák:
Ügyfelek kéréseinek kezelése. Különböző csatornákon (telefonon, e-mailben vagy chaten keresztül) érkező informatikai problémák rögzítése és megoldása. Kiemelt ügyfeleink támogatása.
Az álláshoz tartozó elvárások:
Tapasztalat Service Desk, Help Desk vagy ügyfélszolgálati munkakörben. Windows, Office 365 és hálózati hibaelhárítási szakértelem. Jó kommunikációs készségek. Jó szervezési, tervezési készségek. Proaktivitás.
Az állás betöltéséhez előnyt jelent:
Tapasztalat Service Now ticketing rendszer és/vagy az ITIL Service System használatában
Amit kínálunk:
Hosszú távú munkalehetőség Átfogó magánegészségügyi csomag Változatos munkakörnyezet Szakmai fejlődési lehetőségek Karrierlehetőség
Jelentkezés az állásra:
Amennyiben hirdetésünk felkeltette érdeklődésed, várjuk önéletrajzos jelentkezésed!