Feladatok

Brand építés és menedzsment

  • A Hubertus Csoport Brand- "Fenntartható gazdálkodás- A szántóföldtől az asztalig" cégfilozófia építése és fejlesztése.
  • A Hubertus Csoport almárkáinak (beleértve a Hubertus, a Terra Pannonia és a Hubertus-Hof Landhotel&Étterem) építése és fejlesztése.
  • A cégcsoport értékeinek és üzenetének közvetítése a különböző marketingcsatornákon keresztül, a márkák pici pozicionálásának erősítése érdekében.
  •  Részvétel a márka arculatának folyamatos frissítésében és egységesítésében.

Marketing stratégia kidolgozása és megvalósítása 

  • Marketing stratégiák kidolgozása és végrehajtása a cégcsoport különböző tevékenységi területein, beleértve a növénytermesztést, állattenyésztést, húsfeldolgozást és vendéglátást. 
  •  Kampányok tervezése és végrehajtása a célpiacok eléréséhez, beleértve a digitális és hagyományos marketing eszközöket. 
  • Az eredmények elemzése és a stratégiák folyamatos finomítása a hatékonyság növelése érdekében.

Kapcsolattartás és koordinálás alvállalkozókkal

  •  Marketing "Make or Buy" stratégia kialakítása
  •  Szoros együttműködés külsős kreatív, média és PR ügynökségekkel, a kampányok sikeres lebonyolítása érdekében.
  • Az alvállalkozók munkájának koordinálása, a projektek időben és költségkereteken belüli teljesítése érdekében.
  • Minőségi sztenderdek betartatása az alvállalkozók munkájában, a cégcsoport elvárásainak megfelelően.

Digitális marketing és közösségi média menedzsment 

  •  A cégcsoport online jelenlétének kezelése és optimalizálása, beleértve a közösségi média platformokat, weboldalt, és e-mail marketinget.
  • Tartalomkészítés és- kezelés a cégcsoport tevékenységeinek népszerűsítése érdekében.
  •  A közösségi média aktivitások nyomon követése és a közönséggel való interakció biztosítása. 
  • A szükséges alvállalkozók felkutatása és menedzselése 

Események és promóciók szervezése 

  • Részvétel a cégcsoport által szervezett események és promóciók tervezésében és lebonyolításában.
  • Marketinganyagok előkészítése és terjesztése különböző rendezvényeken.
  • Kapcsolattartás a partnerekkel és szponzorokkal az események sikeres lebonyolítása érdekében.

Belső kommunikáció és CSR támogatása

  • A cégcsoport belső kommunikációs stratégiájának kidolgozása és megvalósítása, biztosítva a hatékony információáramlást a szervezeten belül.
  •  Belső hírlevelek, közlemények és tájékoztatók készítése és terjesztése a munkatársak számára. 
  • A cégcsoport értékeinek és kultúrájának közvetítése a belső kommunikáció révén, a munkatársi elkötelezettség növelése érdekében.
  • Együttműködés a HR osztállyal a belső kommunikációs kezdeményezések és a CSR folyamatok támogatása érdekében.

Elvárások

  • Marketing, kommunikáció vagy kapcsolódó területen szerzett felsőfokú végzettség.
  • Legalább 10 év tapasztalat marketing területen, előnyösen agrár-vagy vendéglátóipari szektorban.
  • Erős stratégiai és kreatív gondolkodás
  • Kiváló kommunikációs és interperszonális készségek
     

Előnyt jelent

  • Tapasztalat digitális marketing eszközök és platformok használatában
  • Képesség több projekt párhuzamos kezelésére és határidők betartására
  • Német és/ vagy angol nyelvismeret
  • Tapasztalat alvállalkozók irányításában

Amit kínálunk

  •  Versenyképes fizetés és juttatási csomag
  •  Stabil hosszú távú munkalehetőség egy dinamikusan fejlődő vállalatnál
  •  Kiváló munkakörnyezet és támogató csapat
  •  Szakmai és személyes fejlődési lehetőségek 

Munkahelyi extrák

  • Céges rendezvények

Céginformáció

  • Stabil, német hátterű, 150 fős komplex mezőgazdasági főprofilú cégcsoportunkhoz keressük új Senior Marketing Referens Kollégánkat, aki szakértelmével és elkötelezettségével hozzájárul a Cégcsoport Brandjének erősítéséhez és a marketing stratégia kidolgozásához. A több jogi egységből álló cégcsoport profiljába tartozik a növénytermesztés, gabona kereskedelem, agro szolgáltatások, fakitermelés, állattenyésztés, húsüzem, prémium szálloda és étterem.
  • A cégcsoport a Növénytermesztési Szolgáltatásiat és termékeit, a Hubertus márkanév alatt értékesíti, míg a pémium Angus szarvasmarha tenyészállatai és a prémium hústermékek a Terra Pannonia brand alatt futnak. A cégcsoprt harmadik fontos tagja a 3* Superior HubertusHof Landhotel és Étterem.
  • Amennyiben szeretnél egy dinamikus és összetartó csapat része lenni, ahol értékelik a szakmai tudást és az elkötelezettséget, csatlakozz hozzánk!

Jelentkezés módja

" Jelentkezem" gombra való kattintással kérem csatolja önéletrajzát. 

JELENTKEZEM