Feladatok

  • A munkaállomásokkal és az irodai informatikával kapcsolatos 1. és 2. szintű incidensek kezelése;
  • Felhasználói hívások megválaszolása;
  • A helyzet megértése pontos kérdések feltevésével vagy magyarázatok átfogalmazásával;
  • Hardver- vagy szoftverproblémák távoli diagnosztizálása;
  • A problémamegoldáshoz szükséges erőforrások azonosítása és szükség esetén helyszíni technikuslátogatás javaslata;
  • A felhasználók végig vezetése a megoldási lépéseken vagy a rendszer távoli irányítása;
  • Hibás alkatrészek cseréje vagy javítása;
  • Részvétel az informatikai infrastruktúra folyamatos fejlesztésében;
  • Funkcionalitási tesztek elvégzése;
  • A beavatkozások dokumentálása és továbbítása az illetékes részlegeknek;
  • Több ország, nemzetközi környezetben és csapatban való felhasználók kiszolgálása;

Elvárások

  • Angol és német nyelvtudás. (minimum B2 - napi szintű nyelvtudás szükséges, írásban és szóban egyaránt);
  • Legalább 2 év tapasztalat hasonló munkakörben az IT-támogatás vagy a Service Desk területén;
  • Jártasság Windows környezetben;
  • Proaktív, megoldásorientált személyiség;
  • Alapvető hálózati ismeretek, AD, DNS, DHCP;
  • A Microsoft Office, O365 ismerete;
  • Az üzenetküldő és jegyrendszerek ismerete;
  • Tapasztalat legalább egy incidenskezelő és távoli támogatási eszközzel;
  • A pedagógia, a türelem és a rendelkezésre állás bizonyítása az időnként igényes felhasználókkal való bánásmód során szintén kulcsfontosságú sikertényező;

Előnyt jelent

  • A VMWare virtualizációs technológia ismerete (VCP tanúsítvány);
  • Sophos Endpoint védelem, tűzfalak ismerete;
  • Netapp, Synology tárolók ismerete;
  • Kapcsolók, útválasztók ismerete (CCNA minősítés);
  • Biztonsági mentési rendszer ismerete (Veeam Backup & Replication előnyben részesül, VMCE tanúsítás);

Amit kínálunk

  • A pozíciódnak megfelelő fizetést, jelenléti bónuszt, 13. havi jutalmat;
  • Támogatjuk a munkába járásodat;
  • Képzéseken, továbbképzéseken, kiállításokon fejlesztheted magad;
  • Támogatjuk az egészséged megőrzését, a sporttevékenységedet;
  • Céges rendezvényeken, kirándulásokon, kulturális eseményeken vehetsz részt;
  • Céges nyaralási lehetőséget biztosítunk számodra.

Céginformáció

A Phoenix Mecano Group egy globális technológiai vállalat, amelynek székhelye Svájcban található és amely a gép-és berendezésegyártás, a mérés és szabályozástechnika, az elektromos, az orvosi, az autó és vasúttechnika, a repülőgépipar, valamint a lakossági és egészségügyi piacokon pozícionálta magát. Világszerte több mint 60 telephelyen több mint 6700 alkalmazott járul hozzá a csoport sikeréhez.

JELENTKEZEM