Feladatok, felelősségek:
-
Kapcsolattartás a belső szakterületekkel és a külső partnerekkel, illetve a szolgáltatói szakértőkkel
-
Adminisztrációs feladatok végrehajtás
-
Migráció és auditok támogatása, belső folyamatok lekövetése
-
Incidensek hatás ellenőrzése
-
Szakértők bevonása és koordinálása (SWAT team)
-
Megoldói erőforrások (belső/külső) biztosítása
-
Ügyfél és belső kommunikáció, valamint szükséges eszkaláció kezelése
-
Intézkedések meghatároztatása, a végrehajtás irányítása és dokumentáltatása
-
Onsite / készenlét biztosítása (kiemelten migrációs mérföldköveknél)
-
Tudásmegosztás biztosítása
-
Kapcsolódó szolgáltatás menedzsment folyamatok használata
Munkaköri követelmények:
-
Informatikai vagy műszaki felsőfokú végzettség
-
ITIL ismeret
-
Hasonló területen szerzett, legalább 3 éves tapasztalat
-
Proaktív, kezdeményező személyiség, határozottság
-
Magas stressztűrő képesség
-
Kiváló problémamegoldó- és kommunikációs készség (vezetői / management kommunikációs tapasztalat)
-
Megbízhatóság, pontosság, precizitás
Előnyt jelent:
-
Banki tapasztalat
-
Release / Migrációs tapasztalat
-
IT szolgáltató központokban szerzett szakmai tapasztalat
-
IT üzemeltetési területen szerzett tapasztalati szempontok alapján
Munkavégzés helye:
-
Budapest, hibrid munkavégzés - heti 2-3 nap személyes jelenlét
Ha szeretnél kulcsszerepet játszani nemzetközi projektek sikerében, jelentkezz most, és lépj a következő szintre karrieredben!