Feladatok

Az ügyfélmenedzsment és értékesítési funkció ellátása a KELER KSZF ügyfelei vonatkozásában:
 

  • napi szintű kapcsolattartás meglévő hazai és nemzetközi ügyfelekkel
  • napi szintű kapcsolattartás hazai és nemzetközi partnerekkel (TSO, kereskedési platformok, tőzsdék, kiegyenlítő bankok)
  • felmerülő kérdések megválaszolása / problémák megoldása a társterületek bevonásával
  • új ügyfélkapcsolatok létesítésének kezdeményezése, akvizíciók támogatása
  • szerződéskötéshez szükséges dokumentációs háttér biztosítása
  • ügyfelek igényeinek feltérképezése
  • értékesítési és szakmai anyagok, tájékoztatók elkészítése, prezentálása
  • a Társaság képviselete a releváns szakmai fórumokon, konferenciákon

Az ügyfélkapcsolati és értékesítési terület vonatkozásában:

  • aktív részvétel különböző projektekben (stratégiai célok, termékfejlesztés, új piacra lépés stb.)
  • CRM rendszer bevezetésének támogatása
  • magasabb szintű kapcsolattartás hazai és nemzetközi partnerekkel, a kapcsolatok fejlesztése

Elvárások

  • felsőfokú végzettség
  • tárgyalási szintű angol nyelvtudás
  • min. 5 év tőkepiaci vagy energiapiaci területen szerzett tapasztalat
  • excel, ppt, word felhasználói szintű ismerete

Előnyt jelent

  • jó kommunikációs készség szóban és írásban
  • képesség önálló munkavégzésre
  • megfontolt, pontos és minőségorientált személyiség
  • lelkes, proaktív szemlélet
  • csapatjátékos személyiség

Amit kínálunk

  • versenyképes munkabér és juttatási csomag
  • változatos feladatok
  • dinamikus csapatmunka
  • stabil vállalati háttér

Jelentkezés módja

Kérjük, hogy angol vagy magyar nyelvű szakmai önéletrajzát a bérigény megjelölésével a "Jelentkezem" gombra kattintva, a pozíció megjelölésével küldje el számunkra.

JELENTKEZEM