Az ügyfélmenedzsment és értékesítési funkció ellátása a KELER KSZF ügyfelei vonatkozásában:
- napi szintű kapcsolattartás meglévő hazai és nemzetközi ügyfelekkel
- napi szintű kapcsolattartás hazai és nemzetközi partnerekkel (TSO, kereskedési platformok, tőzsdék, kiegyenlítő bankok)
- felmerülő kérdések megválaszolása / problémák megoldása a társterületek bevonásával
- új ügyfélkapcsolatok létesítésének kezdeményezése, akvizíciók támogatása
- szerződéskötéshez szükséges dokumentációs háttér biztosítása
- ügyfelek igényeinek feltérképezése
- értékesítési és szakmai anyagok, tájékoztatók elkészítése, prezentálása
- a Társaság képviselete a releváns szakmai fórumokon, konferenciákon
Az ügyfélkapcsolati és értékesítési terület vonatkozásában:
- aktív részvétel különböző projektekben (stratégiai célok, termékfejlesztés, új piacra lépés stb.)
- CRM rendszer bevezetésének támogatása
- magasabb szintű kapcsolattartás hazai és nemzetközi partnerekkel, a kapcsolatok fejlesztése