A One-nál minden pillanat számít.
Amikor a csapat összeköt, amikor a fejlődés motivál, amikor a hatás lelkesít, amikor az elismerés húz, és amikor az ambíció hajt. Ezek a pillanatok határozzák meg a mindennapjainkat. Minden, amit teszünk, hozzájárul ahhoz, hogy a megélt pillanatok valóban számítsanak.
A 4iG cégcsoport tagjaként célunk, hogy Magyarország piacvezető telekommunikációs vállalatává váljunk. Stabil alapokra építünk, és innovatív megoldásokkal gazdagítjuk az emberek életét.
Minden pillanat számít. Hozd ki belőle a legtöbbet, csatlakozz hozzánk!
A pozíció fő feladata az alkalmazások karbantartásának megszervezése és végrehajtása, ideértve a telepítést, automatizálást, adminisztrációt, valamint a kapcsolódó jelentések készítését. Részt vesz a fejlesztések átadásában az alkalmazás támogatási oldalon, továbbá beállítja az alkalmazások és rendszerek felügyeleti eszközeit a megfigyelés és hibaelhárítás támogatására. Felelős a napi működés felügyeletéért különböző tesztelői és fejlesztői környezeteken, dokumentáció készítéséért, valamint a riasztási rendszerek konfigurálásáért korrelációs szabályokkal. Szoros, napi szintű kapcsolatot tart a fejlesztői csapatokkal, és közvetlenül együttműködik a beszállítókkal az alkalmazás támogatási kérdések és hibakövetés kapcsán.
A "Feliratkozom" gombra kattintva elfogadja az általános biztonsági és szerződési feltételeinket.