content-header

Céginformáció

A 3DHISTECH a digitális patológia piacának egyik globális úttörője, amely világszínvonalú nagyfelbontású szkennereket, szoftvermegoldásokat és integrált rendszereket fejleszt az orvosi diagnosztika támogatására. Innovációink célja, hogy a patológusok munkáját gyorsabbá, pontosabbá és hatékonyabbá tegyük, hozzájárulva a betegellátás minőségének folyamatos fejlődéséhez.
Több mint két évtizedes szakmai tapasztalattal, nemzetközi partnerhálózattal és folyamatos fejlesztésekkel azon dolgozunk, hogy a digitális patológia jövőjét formáljuk.

A support csapat feladata az eladás utáni üzembehelyezési, szervizelési, tanácsadási feladatok ellátása, megkeresések priorizálása, szükséges beavatkozások jellegének megállapítása.
Munkavégzés mind helyszínen, mind távoli eléréssel történik partnereink számára. 

Amit kínálunk

  • Az új munkatárs egy nagy presztízsű vállalat sikeres, professzionális és innovatív csapatának lehet a tagja
  • Mentoring programot
  • Szakmai és személyes fejlődési lehetőséget, meglévő szakmai tudás mélyítését
  • Nemzetközi szinten is egyedi rendszerek fejlesztésében való részvételt
  • Az alapbéren felül számos plusz juttatási elemet pl: cafeteria, egészségpénztár, bónusz stb.

Feladatok

  • Meghibásodott berendezések esetén javítási árajánlatok összeállítása, valamint folyamatos egyeztetés az ügyfelekkel a megrendelés beérkezéséig
  • Karbantartási keretszerződések előkészítése és megkötése, illetve új potenciális ügyfelek felkutatása és megkeresése
  • Garanciaidőn túli eszközöknél távoli javítási lehetőségek (TeamViewer) javaslata és egyeztetése az ügyfelekkel
  • Javításra visszaküldött berendezések esetén előzetes költségbecslések készítése, majd a bevizsgálás után a részletes ajánlat elkészítése és kommunikálása
  • Visszaérkező eszközök és alkatrészek esetén RMA dokumentumok létrehozása, kiküldése és archiválása
  • Hardver- és szoftverfrissítések ajánlása; hardver upgrade esetén a visszaküldött berendezések teljes körű dokumentálása
  • A társosztályoktól érkező nyers adatok alapján alkatrész árlista készítése és naprakészen tartása

Elvárások

  • Felsőfokú végzettség (műszaki vagy gazdasági terület előnyt jelent)
  • Legalább 2–3 év tapasztalat értékesítés támogatásban, ügyfélkapcsolati területen
  • Magabiztos (C1) / folyékony angol nyelvtudás szóban és írásban
  • Felhasználói szintű informatikai ismeretek, CRM rendszerek magabiztos kezelése
  • Ügyfélcentrikus gondolkodásmód és proaktív hozzáállás
  • Precizitás, jó szervezőkészség és határidők betartása
  • Fejlett tárgyalástechnikai készségek és üzleti szemlélet

Előnyt jelent

  • Tapasztalat műszaki ajánlatkészítésben vagy szervizkoordinációban

Munkahelyi extrák

  • Céges étkező
  • Zuhanyzási lehetőség
  • Parkoló
  • Ingyen kávé, üdítő
  • Ingyen ebéd

JELENTKEZEM