Feladatok
Értékesítést megelőző folyamatok előkészítése
Adminisztratív háttér biztosítása a Sales csapat részére
Ajánlatadási folyamatban való részvétel
Új potenciális ügyfelek felkutatása, igények felmérése
Időpontok egyeztetése az értékesítők számára
CRM rendszer használata
Egyéb, munkakörhöz kapcsolódó adminisztrációs feladatok elvégzése
Elvárások
Minimum középfokú végzettség (felsőfokú végzettség előnyt jelent)
Windows, Office programok felhasználói szintű ismerete (Word, Excel)
Önálló, precíz, felelősségteljes munkavégzés
Ügyfélközpontú, proaktív személyiség
Kiváló kommunikációs, problémamegoldó és meggyőző képesség
Előnyt jelent
Releváns tapasztalat értékesítést támogató vagy ügyfélszolgálati területen
Szakirányú végzettség (kereskedelmi, gazdasági, pénzügyi, logisztikai)
Call centerben vagy direkt értékesítésben szerzett tapasztalat
Kommunikációs szintű angol/német nyelvtudás
Social médiában való jártasság (Twitter, LinkedIn, Facebook)
Amit kínálunk
Teljes munkaidős, alkalmazotti jogviszony
Home office lehetőség (heti 1 nap)
Versenyképes, fix havi bérezés
Családias munkakörnyezet
Stabil vállalati háttér
Fejlődési lehetőség
Céginformáció
BÖLLHOFF - Passion for successful joining.
Műszaki beállítottságú vagy? Rendelkezel sales vénával, de kedveled az adminisztratív feladatokat is? Szívesen támogatnád már meglévő tapasztalatoddal egy német kézben lévő nemzetközi családi vállalkozás sikerét? Akkor egy remek, klasszikus sales support lehetőséget ajánlunk Neked!