Feladatok

Cégünk összetartó, tapasztalt és innovatív csapata várja új gyakornokát! Ha olyan helyet keresel, ahol nem csak egy kis porszem vagy a gépezetben, és hasznos munkát szeretnél végezni, nyitott vagy a tanulásra, jelentkezz hozzánk!

Alapvetően ERP termékekkel foglalkozunk, amelyek összetett szoftverek, és minden ügyfelünknél más és más „formában” jelennek meg és működnek. Ettől munkánk érdekes, unalomtól mentes, azonban megköveteli azt, hogy csapatunk minden tagja nem csak kizárólag a termékek képességeit, hanem annak ügyfeleinknél megvalósuló egyedi kiegészítéseit is ismerje meg.
Feladataidat magas minőségi elvárásokkal rendelkező csapatban fogod végezni, ezért munkavégzésednek is precíznek és proaktívnak kell lennie. Ehhez fontos, hogy folyamatosan képezd magad a csapatunk által képviselt termékek működéséről, aktuális és folyamatosan megújuló képességeiről.

Főbb feladatok:
 

  • Egyszerűsített ajánlatok elkészítése korábbi minták alapján (pl. termék árváltozás, licenc bővülés, konstrukció váltás kapcsán)
  • Teljesítés igazolások kiállítása és nyomon követése
  • Adminisztrációs feladatok rendszeres, pontos elvégzése

 

Ügyfelekkel kapcsolatos feladatok:
 

 

  • Ügyfélkapcsolatok minőségi ápolása, együttműködés és elégedettség fenntartása
  • Szerződések előkészítése, karbantartása
  • Új ügyféligények, fejlesztések adminisztratív menedzselése
  • Kiállításokon, konferenciákon, szakmai fórumokon való részvétel 

Termékgyártókkal történő kapcsolattartás:
 

  • Microsoft és MFiles adminisztratív portálok naprakész ismerete, használata
  • Termék és üzleti újdonságok nyomonkövetése és változások ismertetése a csapaton belül
  • Termék rendelések végrehajtása, konfigurációk leképezése a gyártók kapcsolati portáljain
  • Gyártói számlázási, adminisztrációs problémák „nyomozása”, egyeztetés a gyártókkal

Elvárások

  • Folyamatban lévő vagy befejezett felsőfokú gazdasági/mérnöki/műszaki tanulmányok
  • Nem okoz problémát angolul egyeztetni ügyfeleinkkel, gyártóinkkal
  • Minimum heti 25-30 óra vállalása
  • MS Office ismeretek, fejlett digitális készségek
  • Hosszú távú munkalehetőséget keresel

Előnyt jelent

  • ERP rendszerek ismerete
  • Hasonló területen szerzett tapasztalat

Amit kínálunk

  • A munka-magánélet egyensúlyát mi a kiszámíthatósággal biztosítjuk: jól bevált módszerünk, hogy heti 3 alkalommal találkozunk és együtt dolgozunk az irodában vagy persze az ügyfélnél, de a többi 2 napon adott a Home Office lehetőség
  • Irodánk a Váci úton található, melynek közkedvelt része a Saját tetőtéri terasz és az általa adott lehetőségek maximális kihasználása (rendszeres céges bulik, rendezvények)
  • Revol-Suli programunkhoz tartozik az onboarding keretében az Új Kollégák nagy fokú szakmai támogatása, mentorálása, valamint a meglévő Munkatársak számára is elérhetőek belső szakmai oktatások, képzések.
  • Stabil hátterű cég, több, mint 30 éve vagyunk a piacon
  • Szakmai gyakorlat leigazolása
  • Szakdolgozat elkészítésében is segítséget nyújtunk konzulensi szerepkörben

Munkahelyi extrák

  • Céges étkező
  • Zuhanyzási lehetőség
  • Céges rendezvények
  • Kerékpártároló
  • Ingyen kávé, üdítő

Jelentkezés módja

A "Jelentkezem" gombra kattintás után kérjük csatold önéletrajzodat! Nyitottak vagyunk diák- és rész-, de akár teljes munkaidős konstrukcióra is!

Cégnév: rEVOLUTION Software Kft.
Állás helye:
Állás-kategóriák:
Állásnév:
FRISS HASONLÓ ÁLLÁSOK
E-MAILBEN

A "Feliratkozom" gombra kattintva elfogadja az általános biztonsági és szerződési feltételeinket.

HASONLÓ ÁLLÁSOK
Projekt asszisztens Borsod-Abaúj-Zemplén megye

Projekt menedzserek támogatása Megrendelések, árajánlatok előkészítése Ügyfelekkel való kommunikáció Projektek nyomon követese Adminisztrációs ... »

ÁLLÁS MEGTEKINTÉSE
Projekt Asszisztens Pest megye

Amit Partnerünk kínál: Érdekes, mozgalmas és kreatív munkakör Előrelépési lehetőség Folyamatos részvétel tréningeken és kiállításokon Fiatalos ... »

ÁLLÁS MEGTEKINTÉSE