Feladatok

  • árajánlatok készítése és kiküldése a magyar ügyfelek részére;
  • megbízások fogadása és visszaigazolása;
  • megbízásokhoz tartozó adminisztrációs feladatok elvégzése, adatbázisok kezelése;
  • kapcsolattartás meglévő ügyfelekkel (telefonon és e-mailben).

Elvárások

  • legyen minimum középfokú végzettséged;
  • aktív angol nyelvtudással rendelkezz (a munkavégzés során használni kell)
  • tisztán, érthetően és meggyőzően kommunikálj;
  • ügyfélorientált szemléleted legyen;
  • légy pontos, precíz és igényes a munkádra;
  • tudj önállóan és csapatban is dolgozni;
  • folyamatosan gondolkodsz, ötletelsz és proaktív vagy.

Előnyt jelent

  • hasonló területen már szereztél szakmai tapasztalatot,
  • környékbeli lakóhellyel rendelkezel.

Amit kínálunk

  • támogató munkahelyi légkört biztosítunk;
  • lendületes csapattal dolgozunk;
  • fix bért kínálunk;
  • határozatlan idejű munkaszerződés, napi 8 órás munkavégzés, szabad hétvégék;
  • szakmai fejlődési és nemzetközi tapasztalatszerzési lehetőséget nyújtunk;
  • figyelünk a munka-magánélet egyensúlyára.

Munkahelyi extrák

  • Céges étkező
  • Céges rendezvények
  • Parkoló
  • Ingyen kávé, üdítő

Céginformáció

Cégünknél keressük az új megoldásokat, ezért fontos számunkra a kreativitás, és az a gondolkodásmód, amikor az újra, a jobbra törekszünk, éppen ezért nagyon nagy figyelmet fordítunk munkatársaink képzettségére és folyamatos fejlesztésére.
Minden kulcs modalitásban jelen vagyunk, szolgáltatunk tengeren, levegőben, közúton és vasúton is egyaránt, mind import, mind pedig export irányba.
Mind a munkánk, mind pedig a csapatunk is sokszínű, jó hangulatban telnek a napjaink, ami nagyon sokat jelent számunkra, vigyázunk erre az értékre és folyamatosan ápoljuk.

Jelentkezés módja

Amennyiben felkeltettük érdeklődésedet, kérünk, hogy a JELENTKEZEM gombra kattintva küldd el nekünk fényképes, fizetési igénnyel ellátott önéletrajzodat, hogy mielőbb személyesen is találkozhassunk!

JELENTKEZEM