Feladatok

  • Sales csapat támogatása 
  • Sales anyagok karbantartása, frissítése (sales infók, sales folder, action plan, drive prezentáció, hírlevél, sales prezentációk készítése) 
  • Piaci információk gyűjtése 
  • Adminisztrációs feladatok 
  • készletekkel kapcsolatos teljes körű adminisztráció (nyilvántartás, koordinálás, reporting) 
  • beszerzések adminisztrációja, könyvelésre előkészítése 
  • szortimenttel kapcsolatos adminisztráció 
  • Teljes szortiment karbantartás 
  • Árlisták karbantarzása, promó árak beállítása, árfrissítés, nyomonkövetés, konkurenciafigyelés 
  • Import 
  • Beszerzési rendelési folyamatok nyomonkövetés 
  • Logisztikai szolgáltatóval kapcsolattartás, szállítási igazolás, visszáru kezelés, etc. 
  • Számlázási és szállítási dokumentációk ellenőrzése, gyártása 
  • Riporting, kimutatások készítése (értékesítési adatok) 
  • Partnerekkel való kapcsolattartás 
  • Leltári folyamatok koordinálása 
  • Szállítólevelek, számlák készítése 
  • Visszáru ügyintézése 
  • SFA & ERP rendszer management 

Elvárások

  • 1-3 év asszisztensi, irodai vagy pénzügyi tapasztalat 
  • Angol nyelv tárgyalóképes ismerete 
  • Középfokú végzettség 
  • Magabiztos MS-Office Excel tudás (függvények széles körű alkalmazása, diagram készítés, Pivot tábla használat stb.) 
  • Jó problémamegoldó készség 
  • Rugalmasság 
  • Precíz és megbízható munkavégzés 
  • Önálló munkavégzés 
  • Pozitív és "can-do" természet 
  • Kiváló time-management  

Előnyt jelent

  • Microsoft Business Central tapasztalat 
  • SFA rendszer ismerete (Navision, SAP, stb.) 
  • vegyipari és kozmetikai ipari termékek ismerete 
  • FMCG területen szerzett tapasztalat 
  • további idegen nyelv ismerete

Amit kínálunk

  •   versenyképes alapbér,
  •   teljesítményalapú prémium,
  •   céges laptop, telefon,
  •   home office lehetőség,
  •   kiváló minőségű, ismert termékek, brandek képviselete (pl.: Silan, Jar, Dove, Taft, Zewa, Bonduelle, Chio, Mogyi, Pedigree...stb), 
  •   folyamatos szakmai támogatás és a piaci trendeknek megfelelő trainingek,  
  •   hosszú távú perspektíva egy növekedésben lévő magyar cégcsoportnál,
  •   dinamikus, fiatalos, sikerorientált csapat,

Munkahelyi extrák

  • Céges étkező
  • Céges rendezvények
  • Ingyen kávé, üdítő

Céginformáció

A BH Distribution Kft. a 10 cégből álló Vertex Group tagja, mely cégcsoport 20 éve működő cégeket ölel fel. A dinamikusan fejlődő magyar disztribútor cég számos világszerte ismert magas minőségű márkát képvisel a vegyi és kozmetikai piacon. Disztribúciós tevékenységünk célpontjai a kiaknázatlan területek, az olyan független helyi kiskereskedők, akiket a multinacionális vállalatok nem tudnak közvetlenül elérni saját értékesítési rendszerünk által. Általunk megvalósulhat a hatékony disztribúció- és márkaépítés, illetve a forgalom növelése, mivel a ránk bízott márkákat tapasztalt, elkötelezett, sikerorientált értékesítési csapat képviseli.
Alapelvünk a magas kiszolgálási színvonal, a folyamatos fejlődés, rugalmasság és szakértelem. Napról napra igyekszünk többet nyújtani partnereinknek, az alap disztribúciós szolgáltatásokon felül informatikai rendszerünknek köszönhetően értékes piaci adatokat biztosítunk megbízóink számára.

Jelentkezés módja

A "Jelentkezem" gombra kattintva, fényképes önéletrajzzal. 

JELENTKEZEM