• Vendégek és beérkező telefonok fogadása
  • Beérkező és kimenő posta, csomagok kezelése
  • Számlák iktatása
  • Futárszolgálattal való kapcsolattartás
  • Tárgyalók foglalása
  • Irodai beszerzés intézése
  • Kapcsolattartás ügyfelekkel, partnerekkel, beszerzőkkel és üzemeltetőkkel
  • Kollégák ad hoc jellegű támogatása adminisztratív teendők kapcsán
  • Utazások szervezése

 

Elvárások:

  • Folyékony angol nyelvtudás
  • Középfokú végzettség
  • Hasonló területen szerzett tapasztalat előnyt jelent
  • Részletorinentált hozzáállás
  • Proaktív és kommunikatív személyiség

 

Egyéb információ az állásról:

Részmunkaidős lehetőséget keresel és jól beszélsz angolul? Fontos számodra, hogy egy dinamikus csapat részese légy, ahol komplex feladatokkal találkozhatsz? Emberekkel szeretnél dolgozni, kapcsolatot tartani-szervezni és még az adminisztrációtól sem ijedsz meg?

Ha úgy gondolod ez az amit keresel, akkor partnerünk várja jelentkezésedet.

 

JELENTKEZEM


Cégnév: Randstad Hungary Kft.
Kapcsolattartó: <ul> <li dir="ltr" role="presentation">Könnyen megközelíthető XIII. kerületi lokáció</li> <li dir="l
Állás helye:
Állás-kategóriák:
Állásnév: