A napi foglalások pontos áttekintése, feldolgozása és kezelése
A megrendelések visszaigazolása
Árajánlatok kiküldése
Az ügyfelek elégedettségének biztosítása és a Kempinski szolgáltatási szabályok betartásával
Meghiusult üzletek nyomonkövetése, és a vezető tájékoztatása
Előző napi foglalások ellenőrzése, különös tekintettel a VIP érkezőkre
A foglalási szabályzat betartása
Elvárások
Magabiztos, magasszintű angol nyelvtudás
Felsőfokú végzettség
Magabiztos számítógépfelhasználói gyakorlat
Kiváló kommunikációs és értékesítési készség
Precíz munkavégzés
Udvarias magatartás, vendégorientált gondolkodás
Nyitott, barátságos személyiség
Előnyt jelent
Egyéb idegen nyelv ismerete
5*-os szállodában szerzett tapasztalat
Opera rendszer ismerete
Amit kínálunk
Hazai és nemzetközi fejlődési lehetőség
Hosszú távú munkalehetőség
Cafeteria 3 hónap után; (Szép kártya, sport- és kultúra belépő, pénztári tagdíj hozzájárulás, stb.)
13. havi bónusz
Kedvezmény a szálloda kiszolgálóegységeiben és partnereknél
Kedvezményes fogászati ellátás
Változatos személyzeti juttatások: dolgozói programok és elismerések
Ingyenes étkezési lehetőség
Ötcsillagos munkahelyi környezet
Dolgozói kedvezményes szálláslehetőség a világ bármely Kempinski és Global Hotel Alliance szállodájában, valamint további dolgozói kedvezmények belföldi partner szállodáknál
Jelentkezés módja
A "Jelentkezem" gombra kattintva kérjük csatold magyar és/vagy angol nyelvű fényképes önéletrajzodat!