Feladatok

  • A napi foglalások pontos áttekintése, feldolgozása és kezelése
  • A megrendelések visszaigazolása
  • Árajánlatok kiküldése
  • Az ügyfelek elégedettségének biztosítása és a Kempinski szolgáltatási szabályok betartásával
  • Meghiusult üzletek nyomonkövetése, és a vezető tájékoztatása
  • Előző napi foglalások ellenőrzése, különös tekintettel  a VIP érkezőkre
  • A foglalási szabályzat betartása

Elvárások

  • Magabiztos, magasszintű angol nyelvtudás
  • Felsőfokú végzettség
  • Magabiztos számítógépfelhasználói gyakorlat
  • Kiváló kommunikációs és értékesítési készség
  • Precíz munkavégzés
  • Udvarias magatartás, vendégorientált gondolkodás
  • Nyitott, barátságos személyiség

Előnyt jelent

  • Egyéb idegen nyelv ismerete 
  • 5*-os szállodában szerzett tapasztalat 
  • Opera rendszer ismerete

Amit kínálunk

  • Hazai és nemzetközi fejlődési lehetőség
  • Hosszú távú munkalehetőség
  • Cafeteria 3 hónap után; (Szép kártya, sport- és kultúra belépő, pénztári tagdíj hozzájárulás, stb.)
  • 13. havi bónusz
  • Kedvezmény a szálloda kiszolgálóegységeiben és partnereknél
  • Kedvezményes fogászati ellátás
  • Változatos személyzeti juttatások: dolgozói programok és elismerések
  • Ingyenes étkezési lehetőség
  • Ötcsillagos munkahelyi környezet
  • Dolgozói kedvezményes szálláslehetőség a világ bármely Kempinski és Global Hotel Alliance szállodájában, valamint további dolgozói kedvezmények belföldi partner szállodáknál

Jelentkezés módja

A "Jelentkezem" gombra kattintva kérjük csatold magyar és/vagy angol nyelvű fényképes önéletrajzodat!

JELENTKEZEM