Feladatok

Általános feladatok:
  • A felügyelete alatt álló rendszerek feladat menedzsmentje – egyeztetett megoldási javaslat kidolgozása, a megoldás informatikai felügyelete;
  • Felelősségi körébe tartozó alkalmazások fejlesztési feladataiban való részvétel a mindenkori alkalmazásfejlesztési szabályozásoknak megfelelően;
  • Felelősségi körébe tartozó alkalmazások fejlesztésére vonatkozó javaslattétel, kisebb módosítási feladatok önálló koordinálása;
  • Kapcsolattartás a felelősségi körébe tartozó alkalmazások szállítóival;
  • Együttműködés mind az IT Üzemeltetés, mind az üzleti terület munkatársaival a feladatok megoldásában;
  • A folyamatosan változó üzleti és informatikai környezet figyelemmel kísérése, szakmai rendezvényeken, oktatásokon való részvétel;
  • Részvétel a KELER Zrt. informatikájának működését támogató szabályzatok kidolgozásában, rendszeres karbantartásában.
Fejlesztési feladatok:
  • A bevezetésre kerülő rendszerek koncepció szinten való kidolgozása, tervezése, specifikálása;
  • Közreműködés az üzleti területeknél jelentkező feladatok fejlesztési igényként való megfogalmazásában, specifikációs dokumentum elkészítésének koordinálása;
  • A felügyelete alatt álló rendszerek új verziójának és azok dokumentációinak véleményezése, nyilvántartása;
  • Új rendszerek vagy új verziók bevezetésének megtervezése, megszervezése, bevezetés utáni kiemelt támogatása;
  • Koordinációs feladatok ellátása: új rendszerek vagy új verziók átvétele, tesztelésének megvalósítása, a szervezés során harmonizáció biztosítása a társrendszerekkel;
  • Együttműködés az adott rendszer szállítóinak képviselőivel;
  • Státuszriportok készítése, szükséges eszkalációk megtétele;
  • Aktív részvétel a „kiadások” előkészítésében, funkcionális és volumentesztek végrehajtásában, installálásában.

Elvárások

  • Felsőfokú szakirányú végzettség: informatikai és/vagy közgazdasági/pénzügyi
  • Középfokú angol nyelvtudás: szakmai szövegértés, legalább társalgási szintű kommunikáció
  • Legalább 3 év rendszerszervezői/rendszerfelelősi, ezen belül pénzügyi (banki) szolgáltatás területen szerzett tapasztalat
  • Alkalmazásfejlesztési módszertanok ismerete (klasszikus, agilis)
  • Adatbázis-kezelő rendszerek (ORACLE és/vagy MS SQL) felhasználói szintű ismerete
  • Legalább 1 évnél hosszabb fejlesztési projektben való részvétel
  • Az alkalmazás fejlesztés teljes életciklusában (specifikációtól az üzemeltetés támogatáson túl akár a kivezetésig) szerzett tapasztalat

Előnyt jelent

  • Pénzügyi (banki) szolgáltatás területen szerzett gyakorlat
  • Csapatmunkában való együttműködési készség, képesség
  • Nyitottság új (szakmai) ismeretek elsajátítására

Amit kínálunk

  • Szakmai fejlődési lehetőség
  • Széleskörű juttatási csomag
  • Hibrid home office
  • Monopólium
  • Stabilitás
  • Biztonság
  • Presztízs
  • Dinamizmus
  • Családbarát munkahely
  • Jó társaság

Munkahelyi extrák

  • Céges étkező
  • Céges rendezvények
  • Ingyen gyümölcs, nasi

Céginformáció

KELER Központi Értéktár a Magyar Nemzeti Bank és a Budapesti Értéktőzsde tulajdonában áll. A KELER Zrt. Magyarország egyetlen központi értéktára, szakosított hitelintézet, 1993-ban jött létre. Kelet-Közép Európa vezető központi értéktáraként, több mint két évtizedes tapasztalat birtokában, innovatív megoldásokat kínál ügyfeleinek a pénzügyi közvetítésben rejlő lehetőségek teljes mértékű kihasználása érdekében.

Jelentkezés módja

Kérjük, hogy szakmai önéletrajzát a megjelölt e-mail címre, a pozíció megjelölésével küldje.

Adatkezelési hozzájárulás
A fenti álláshirdetésre történő jelentkezéssel a pályázó hozzájárulását adja ahhoz, hogy a KELER az önéletrajzát – amennyiben a Pályázó nem kerül kiválasztásra - a jelentkezéstől számított egy évig kezelje. Amennyiben Ön nem szeretné, hogy önéletrajzát sikertelen pályázat esetén kezeljük, úgy a jelentkezéssel egyidejűleg kérjük, ezt írásban jelezze.

JELENTKEZEM