Feladatok

Kit keresünk?
Olyan medior rendszergazdát, aki aktív szerepet vállal a rendszerek karbantartásában, fejlesztésében, valamint nyitott a folyamatos szakmai fejlődésre, tanulásra.

Feladatok és elvárt kompetenciák az állás betöltéséhez:
Microsoft Windows
  • ActiveDirectory felhasználók csoportok kezelése
  • ActiveDirectory Csoportházirendek kezelése
  • ActiveDirectory tanúsítványkiszolgáló ismeretek
  • Nyomtató kiszolgáló kezelése
  • PowerShell alapszintű tudás
  • NPS szolgáltatás alapszintű ismeretek
  • AzureADConnect kezelése
  • Laptop/Desktop/VM Windows telepítési ismeretek
  • Előny: SCCM (Configuration Manager), WSUS (Update Service)

O365 Azure
  • Felhasználók és csoportok kezelése
  • SharePoint ismeretek
  • OneDrive ismeretek
  • Licencek kezelése

Linux környezet
  • VM Linux telepítési ismeretek
  •  Alap Linux beállítási ismeretek

Szolgáltatás kompetencia
  • Hálózat és részeinek alapszintű ismeretek
  • VMWare kezelési ismeretek
  • Levelezés/levélküldési alapszintű ismeretek
  • DHCP/DNS szolgáltatás ismeretek

Hardware kompetenciák
  • Office IT eszközök karbantartása szervizeltetése. 
  • Egyéb perifériák beüzemelése (Dokkoló, Monitor, stb.)

Elvárások

  • Legalább középfokú végzettség, valamint 3-5 év gyakorlati tapasztalat fenti területeken.
  • Megbízhatóság, precizitás, önállóság, valamint nyitott, segítőkész hozzáállás
  • Új technológiák iránti nyitottság.
  • Jó kommunikációs képesség, segítőkészség.

Amit kínálunk

  • Azonnali kezdés - amint részedről lehetséges.
  • Alapfizetés mellé cafetéria és egyéb juttatások.
  • Magánegészségügyi ellátás minden év májusi bejelentéssel, teljes évre.
  • Life1 Fitness klub havi bérlet, melyben az edzőtermek mellett, 30 féle csoportos órákon történő részvétel, illetve szauna, gőzkabin használat is beletartozik.
  • Éves szabadságkereten felüli +2 nap távollét.
  • Modern, belvárosi, könnyen megközelíthető irodaház (Nyugati pályaudvar közelében).
  • Hibrid munkavégzési lehetőség megegyezés szerint.
  • Vállalati laptop, mobiltelefon és egyéb munkához szükséges eszközök.
  • Céges programok, csapatépítő események, kirándulások, valamint kisebb önszerveződő közösségi programok.
  • Befogadó, segítőkész és támogató kollégák.
  • Szakmai továbbképzések, tanulási és fejlődési lehetőség.
  • Munkába járás térítése.
  • Lehetőség az önálló, nyugodt munkavégzésre, valamint csapatmunkára, megbeszélésekre.

Munkahelyi extrák

  • Céges étkező
  • Céges rendezvények
  • Kerékpártároló
  • Sportolási lehetőség
  • Kutyabarát
  • Ingyen gyümölcs, nasi
  • Ingyen kávé, üdítő

Jelentkezés módja

Miért válaszd a REMEDIOS-t?
A REMEDIOS Zrt. 30 éve sikeresen működő vállalat, ahol a legmodernebb IT infrastruktúrákat tervezzük, fejlesztjük és üzemeltetjük! Szakértői és szoftverfejlesztési projekteken, IT biztonság és projekt-, szolgáltatásmenedzsment területén dolgozunk, stabil nagyvállalati ügyfélkörrel és piacvezető technológiákkal. Ügyfeleink között vezető pénzügyi, telekommunikációs és állami szervezetek találhatók, akik számára integrált IT-megoldásokat szállítunk és üzemeltetünk. Fejlődési lehetőséget biztosítunk junior és senior szakemberek számára egy támogató és szakmailag inspiráló környezetben.

Jelentkezz hozzánk!
  • Ha egy több, mint 30 éve stabil, magyar tulajdonú, innovatív IT-cégnél szeretnél dolgozni.
  • Ha fontos számodra folyamatos szakmai fejlődésedhez szükséges minden támogatást megkapj munkatársaidtól.
  • Ha egy támogató és segítőkész munkakörnyezetben keresel, ahol megbecsülik a szakmai hozzáértésed és hosszú távon számítanak rád.


 

JELENTKEZEM