Feladatok
Szervezési folyamatok folyamatos áttekintése, hatékony módszerek bevezetése
Ügyfélélmény / elégedettség folyamatos figyelése, fejlesztése
Együttműködés a társosztályok vezetőivel a folyamatos fejlődés biztosítása érdekében
Ügyfélkapcsolati rendezvények szervezése / Potenciális ügyfelek felkeresése
Ajánlati panelek, kiajánlók tervezése, szolgáltatási csomagok összeállítása
CRM rendszer használata, folyamatos fejlesztése a működési igényekhez való alakítással, javaslatokkal
Sales riportok és előrejelzések készítése, sales stratégiák meghatározása, nyomonkövetése
Rendezvények szervezése, lebonyolítása, sales kollégák munkájának támogatása
Bérek és ösztönzési rendszerek kialakítása a sales csapatnak
Marketing csapattal való folyamatos egyeztetés az étterem á la carte és rendezvényforgalom növekedése érdekében
Elvárások
Nyitott, barátságos és rugalmas, határozott személyiség
Kitűnő kommunikációs és tárgyaló készség
Minimum 3 év hasonló területen szerzett tapasztalat
MS Office aktív ismerete (Excel, Word, PowerPoint)
Angol nyelv felsőfokú, tárgyalóképes ismerete
Előnyt jelent
Amit kínálunk
A béred az alapfizetésből és forgalomarányos juttatásból kerül össze
Céges kedvezmény a cégcsoportunk összes éttermében
Fiatalos, dinamikus csapat
Motiváció és elkötelezettség
Szakmai fejlődés
Munkahelyi extrák
- Zuhanyzási lehetőség
- Ingyen ebéd