Feladatok

  • A Bizworks Kft. megbízó felek által leírt értékesítési és dokumentumkezelési folyamat betartása,
  • Ügyfelek onboardingja, ajánlat kiküldése és a szerződéskötési folyamat nyomon követése, adminisztrációja,
  • POS terminálok paraméterezése, konfigurálása,
  • Szerződések feldolgozása, rögzítése és továbbítása a megbízó felé,
  • Új ügyfelek alap szintű technikai támogatása,
  • Terminál hibakezelés és felügyeleti feladatok ellátása,
  • Ügyfélpanasz kezelés,
  • Telefonos és e-mailes ügyfélszolgálati feladatok ellátása,
  • Kapcsolattartás a lengyel és svájci támogató területekkel angol nyelven,
  • Együttműködés a banki és technikai támogató partnerekkel,
  • Folyamatos kapcsolattartás a partnerekkel,
  • Rendszeres és eseti riportok készítése, egyéb dedikált háttértámogatási és elemzési feladatok ellátása
  • Fenti feladatok elvégzésének részletes dokumentálása, beszámolás a vezető felé.

Elvárások

  • Ügyfélorientált gondolkodásmód
  • Felelősségteljes, önálló, precíz munkavégzés
  • Rendszerező, megoldáskereső hozzáállás
  • Magabiztos MS Office használat
  • Középfokú angol nyelvtudás szóban és írásban egyaránt
  • Büntetlen előélet
  • Monotonitástűrés

Előnyt jelent

Banki vagy pénzügyi területen hasonló munkakörben szerzett tapasztalat előnyt jelent

Amit kínálunk

  • Biztos munkahely
  • Kiváló csapatszellem és munkakörnyezet
  • Változatos, kihívásokkal teli munka
  • Versenyképes fizetés (alapfizetés + jutalék)
  • Mobiltelefon
  • Laptop
  • Home Office lehetőség

Munkahelyi extrák

  • Kutyabarát
  • Ingyen kávé, üdítő

Jelentkezés módja

Amennyiben alkalmasnak érzi magát az itt ismertetett munkakör betöltésére, kérem, küldje el fényképes önéletrajzát a lenti "Jelentkezem" gombra kattintva. Kérjük, a tárgyban jelölje meg, a megpályázott pozíciót és levélben adja meg fizetés igényét, valamint írja meg, miért jelentkezett az állásra!

JELENTKEZEM