Feladatok

  • érkező vendégek, ügyfelek fogadása, útbaigazítása
  • telefonközpont kezelése
  • beérkező postai küldemények átvétele, kimenő posta kezelése
  • iratok nyilvántartásba vétele, rendezése
  • megadott eljárásrend szerint a beérkező iratok kezelése az elektronikus iktató és dokumentum kezelő rendszerben
  • cégkapu és szerződés figyelési rendszer kezelése
  • irodai eszközökkel kapcsolatos megrendelés
  • információk gyűjtése, rögzítése, válogatása
  • adminisztrációs feladatok ellátása
  • partnerekkel történő kommunikáció
  • váltott munkarend szerinti munkavégzés

Elvárások

  • recepciós vagy irodai adminisztrációs területen szerzett 1-3 év tapasztalat
  • kiváló adminisztrációs készségek
  • monotonitás tűrés
  • nagyfokú pontosság, precizitás
  • jó problémamegoldó készség
  • felhasználói szintű MS-office ismeretek
  • középfokú aktív angol nyelvtudás

Előnyt jelent

  • elektronikus iktatásban szerzett tapasztalat
  • Andoc program ismerete előny

Amit kínálunk

  • versenyképes juttatási csomag
  • határozatlan idejű munkaszerződés
  • modern munkahelyi környezet
  • innovatív környezet, széles körű tapasztalatszerzési lehetőség
  • céges rendezvények, filmes élmények

Munkahelyi extrák

  • Céges rendezvények
  • Ingyen kávé, üdítő

Céginformáció

Büszkék vagyunk arra, hogy az ország egyetlen filmszakmai vállalataként hozzájárulhatunk a magyar filmipar fejlődéséhez, megújulásához, emellett biztonságos, stabil munkahelyi hátteret biztosítunk kollégáinknak. Több mint 260 fős csapatunk közösen dolgozik azon, hogy a Közép-Európai régióban meghatározó szerepet töltsünk be.

Jelentkezés módja

A „Jelentkezem” gombra kattintva várjuk a fényképes önéletrajzokat!

JELENTKEZEM