Feladatok
- Recepció zavartalan működésének teljeskörű támogatása;
- Beérkező ügyfelek fogadása, kiszolgálása, teljeskörű tájékoztatása;
- Bérletvásárlások, értékesítések menedzselése;
- Telefonon és a központi e-mailen érkező megkeresések feldolgozása, továbbítása;
- Általános adminisztratív feladatok ellátása (gépelés, lefűzés, másolás, akta- és iratrendezés, szkennelés);
- Ügyfélkezelő rendszer folyamatos használata;
- Fizettetés, számlázás, pénztárgép kezelése;
- Rendezvényeken való aktív részvétel, a szervezésben való segédkezés;
- A fitness terem higiéniájának biztosítása, takarító személyzet koordinálása
Elvárások
- Minimum középfokú végzettség;
- Mindenképpen szükséges társalgási szintű angol- és/vagy német nyelvismeret, aktív szóban és írásban is;
- Kiváló kommunikációs és kapcsolatteremtő készség;
- Megoldásközpontú, ügyfélorientált hozzáállás;
- Magabiztos, ugyanakkor udvarias fellépés;
- Precíz és lelkiismeretes munkavégzés;
- Sportos, ápolt külső
Amit kínálunk
- Exkluzív munkakörnyezet, ahol ingyen, munkaidőn túl igénybe is veheted a szolgáltatásokat;
- Hosszútávú együttműködési lehetőség, családias hangulatú, vidám, összetartó csapat;
- Folyamatosan fejlődő, innovatív cégcsoportként stabil vállalati háttér;
- Előre tervezhető havi munkaidő beosztás;
- Béren kívüli juttatások
Jelentkezés módja
Jelentkezni lehet a lenti „Jelentkezem” gombra kattintva.