• Érkező vendégek, szállítók és munkavállalók fogadása, útba igazítása
  • Beléptetés ellenőrzése és a belépők koordinálása
  • Beléptetőkártyák teljes körű ügyintézése
  • Telefonközpont kezelése: hívások és kérések fogadása, továbbítása az illetékes osztályoknak, valamint üzenetek kezelése és továbbítása hangpostán keresztül
  • Névjegykártyák és névtáblák rendelése, valamint a szállítások koordinálása
  • Taxi rendelés, gépjárműbérlés és sofőrszolgáltatás ügyintézése
  • Levelek és küldemények kezelése, összhangban a belső levelezési szolgálattal
  • Futárszolgálattal kapcsolatos feladatok ellátása

Elvárások:

  • Tárgyalóképes angol nyelvtudás
  • Ügyfélközpontú hozzáállás
  • Precizitás és figyelem a részletekre
  • Felhasználói szintű számítógépes ismeretek (Microsoft Office)
  • Rugalmasság és jó szervezőkészség
  • Hasonló területen szerzett tapasztalat előny, de nem feltétel

Egyéb információ az állásról:

Partnerünk egy globális szolgáltató vállalat, amely többek között prémium irodai és létesítményüzemeltetési megoldásokat nyújt ügyfelei számára. A pozíció betöltője egy vezető nemzetközi cég irodájában látja majd el feladatait, ahol a professzionalizmus és az ügyfélközpontúság kiemelt értéket képvisel.

JELENTKEZEM


Cégnév: Randstad Hungary Kft.
Kapcsolattartó: <p><strong>Amit kínálnak:</strong></p> <ul> <li>Stabil, hosszú távú munkalehetőség egy világszerte i
Állás helye:
Állás-kategóriák:
Állásnév: