Feladatok

  • Recepció napi operatív működéséhez szükséges adminisztratív feladatok ellátása
  • Irodai adminisztrációs feladatok (szerződések előkészítése, árlisták stb.)
  • A márkakereskedésbe érkező ügyfelek köszöntése, fogadása;
  • Beérkező telefonhívások kezelése, bejövő és kimenő posta iktatása,
  • Egyéb aktuális teendők.

Elvárások

 
  • Nyitott, vidám, munkájában proaktív személyiség, reprezentatív megjelenés;
  • Hasonló területen szerzett tapasztalat előny, de pályakezdők jelentkezését is várjuk;
  • Felhasználói szintű számítógépes ismeret;
  • Idegen nyelv (angol) ismerete előny.
  • Minimum középfokú végzettség
  • Precíz munkavégzés
  • Jó kommunikációs képesség

Előnyt jelent

Márkaszervizben vagy autós területen szerzett tapasztalat

Amit kínálunk

 
  • Korrekt bérezés, bejelentett munkaviszony
  • Kulturált, modern munkakörnyezet
  • Teljes vagy részmunkaidős alkalmazotti jogviszony;
  • Fejlődési, előrelépési lehetőség;
  • Stabil jövőkép, megbízható cégcsoporti háttér (CarNet cégcsoport);
  • Családias hangulat.

JELENTKEZEM