Feladatok

  • beérkező és kimenő telefonok, e-mailek fogadása, koordinálása magyar és angol nyelven
  • ügyfelek fogadása
  • postai küldemények, bejövő és kimenő iratok kezelése, iktatása
  • adminisztratív, koordinációs feladatok ellátása, fénymásolás, scannelés
  • irodai beszerzések intézése, utazások szervezése
  • tárgyalások, meetingek, konferenciahívások előkészítése
  • javítási és karbantartási munkák koordinálása
  • egyéb ad-hoc adminisztrációs munkák végzése

Elvárások

  • minimum középfokú végzettség
  • középfokú/kommunikációképes angol nyelvtudás
  • számítógépes felhasználói ismeret, különös tekintettel a Word és Excel használatára
  • gépírás
  • pontos, igényes munkavégzés
  • szóbeli és írásbeli kommunikációs képesség

Amit kínálunk

  • hosszú távú munkalehetőség
  • igényes munkakörnyezet
  • versenyképes jövedelem

Munkaidő:
  • részmunkaidő – napi 6 óra vagy
  • teljes munkaidő – nap 8 óra

Céginformáció

Nemzetközi ügyfélkörrel rendelkező, gazdasági joggal foglalkozó ügyvédi iroda munkatársat keres recepciós-asszisztensi munkakörbe.
 

Jelentkezés módja

Kérjük önéletrajzát a bérigény, a munkaidő, valamint részmunkaidős jelentkezés esetén a délelőtti vagy délutáni időszak megjelölésével a „Jelentkezem” gombra kattintva juttassa el részünkre.

JELENTKEZEM