klasszikus recepciós, szervezési és asszisztensi feladatok ellátása
az irodai működés teljes körű szervezése és az ügyvezető munkájának segítése
az épülettel kapcsolatban felmerülő teendők intézése, koordinálása, az ehhez köthető árajánlatok bekérése, alvállalkozók felkeresése, adminisztrálása
az üzemben tartáshoz szükséges közművek, riasztó és egyéb szolgáltatókkal való kapcsolattartás és ügyintézés
a működéshez szükséges eszközök beszerzése, készletek figyelése
a cég runner kollégáinak koordinálása, időbeosztásuk elkészítése, riportálások felügyelete a vezetőséggel egyeztetve
a takarítószemélyzet felügyelete, koordinálása
a teljes iroda napi szintű működtetése
tárgyalások előkészítése, vendégek fogadása és kiszolgálása
a helyiségek strukturálása, heti beosztás készítése
bejövő és kimenő telefonhívások, e-mailek, postai küldemények kezelése
útnyilvántartások elkészítése
egyéb adminisztrációs feladatok ellátása
általános szervezési feladatok a cég eseményeihez kötötten
Elvárások
Kimagasló kommunikációs és koordinációs képesség
A Microsoft Office programcsomag, különösen az Excel és a Word magabiztos használata
Precizitás, talpraesett, magabiztos hozzáállás, jó szervezőképesség, önálló munkavégzés és problémamegoldó készség
Logisztikai rálátás
Előnyt jelent
Min. 3 éves hasonló területen szerzett tapasztalat
„B” kategóriás jogosítvány
Legalább középfokú, aktív angol nyelvtudás
Amit kínálunk
Főállású munkakör, teljes munkaidő
Hosszú távú, stabil munkalehetőség
Fiatalos, dinamikus munkahelyi légkör
Céginformáció
A Megafilm Service Kft. megalakulása óta folyamatosan jelen van és jelentős szerepet képvisel a magyar filmiparban, filmek, televíziós filmek, sorozatok, és dokumentumfilmek gyártásával. Cégünk csapatába keressük azt a precíz és megbízható munkatársat, aki elkötelezetten támogatja a recepciós/adminisztrátor terület napi munkáját.
Jelentkezés módja
Fényképes önéletrajzokat a nettó fizetési igény megjelölésével és motivációs levéllel várjuk.