Feladatok

  • A vállalathoz érkező ügyfelek és vendégek fogadása, eligazítása, valamint informálása
  • Beérkező telefonhívások kezelése
  • Postai ügyintézés, futárcégekkel való kapcsolattartás
  • A kollégák és az irodavezető munkájának támogatása
  • Tárgyalók bekészítése megbeszélésekre
  • Parkolóhelyek nyilvántartása, foglalások kezelése
  • Eszközbeszerzések koordinációja
  • Aktív részvétel céges rendezvények szervezésében és lebonyolításában
  • Adminisztratív feladatok ellátása (fénymásolás, szkennelés, iktatás)
  • Egyéb ad-hoc jellegű feladatok

Elvárások

  • Legalább középfokú végzettség
  • Minimum 1 év hasonló területen szerzett munkatapasztalat
  • MS Office, internet felhasználói szintű ismerete
  • Angol nyelv kommunikációs szintű ismerete és használata
  • Jó kommunikációs és problémamegoldó képesség
  • Önálló, felelősségteljes, precíz munkavégzés
  • Ápolt, visszafogott megjelenés

Amit kínálunk

  • Kiváló, modern munkakörnyezet
  • Barátságos, családias légkör
  • Hosszú távú munkalehetőség 
  • Jogtiszta, versenyképes fizetés
  • Próbaidő letelte után: angol nyelvi képzés, egészségtámogatási programban való részvétel, egészségbiztosítás

Munkahelyi extrák

  • Céges étkező
  • Zuhanyzási lehetőség
  • Céges rendezvények
  • Kerékpártároló
  • Sportolási lehetőség
  • Kutyabarát
  • Ingyen gyümölcs, nasi
  • Ingyen kávé, üdítő

Céginformáció

1995-ben alapított, 100 fős, 100%-ban magyar tulajdonú infokommunikációs cég.
Működésének 20+ éve alatt az Areus komoly hírnevet szerzett a magyar piacon a központosított IT infrastruktúra területén mutatott kompetenciájával, valamint az ügyfelek igényei szerint testreszabott rendszereivel.

Jelentkezés módja

A "Jelentkezem" gombra kattintás után, küldje el magyar/angol nyelvű önéletrajzát! 

JELENTKEZEM