Feladatok

  • a létesítménybe, vagyonkezelt területre érkező személyek belépési jogosultságának ellenőrzése, a beléptetett személyek udvarias, pontos tájékoztatása, elirányítása, szükség esetén kísérése;
  • a belépési jogosultsággal nem rendelkező személyek létesítménybe történő bejutásának megakadályozása;
  • a gépjárműforgalom figyelemmel kísérése,
  • adatok, információk számítógépes rendszerben történő keresése vagy rögzítése;
  • a rendszeresített portaszolgálati okmányok folyamatos és szakszerű vezetése;
  • a létesítményekhez tartozó kulcsok kiadásának és visszavételének rögzítése;
  • a biztonsági kamerák által közvetített képek alkalomszerű megtekintése;
  • a létesítmény nyitása és zárása, a külső és belső terek állapotának, az ajtók és ablakok zártságának ellenőrzése.

Elvárások

  • önállóság

  • megbízhatóság

  • jó koordinációs készség

  • jó kommunikációs és problémamegoldó készség

  • igény a minőségi adminisztratív munkavégzésre
     

A munkakör betöltésének feltételei:

  • középfokú végzettség
  • felhasználói szintű számítógépes ismeret (MS Word és Excel)
  • büntetlen előélet

Előnyt jelent

  • hasonló munkakörben szerzett tapasztalat

  • alapfokú angol nyelvtudás

  • vagyonőri végzettség, igazolvány

Amit kínálunk

  • rendezett munkakörülmények
  • versenyképes fizetés
  • változatos szakmai kihívások
  • jól megközelíthető munkahely
  • cafeteria juttatás

Céginformáció

Csatlakozz a Várkapitányság Integrált Területfejlesztési Központ Nonprofit Zrt. csapatához, és légy részese egy kiemelt kulturális és világörökségi helyszín folyamatos megújulásának és innovációjának!

Budapesti I. és XI. kerületi épületeinkbe Recepciós munkatársat keresünk.

Ha inspirál a gondolat, hogy történelmi jelentőségű, dinamikusan fejlődő környezetben dolgozz, ahol minden nap új kihívások és lehetőségek várnak, akkor nálunk a helyed, jelentkezz most!

JELENTKEZEM