Feladatok
•Vendégek érkeztetése és elutaztatása, több műszakban
•Tökéletes vendégélményhez való hozzájárulás
•Bejövő hívások, emailek, foglalások kezelése
•Kapcsolódó adminisztratív és számlázási feladatok ellátása
•Kapcsolattartás más részlegekkel (HK, F&B, Műszak)
•Vendégek kiszolgálása a szálloda bárjában
•Munkaterület tisztántartása
Elvárások
•Vendégközpontúság
•Kiváló kommunikációs és kapcsolatteremtő készség
•Nyitott, pozitív személyiség
•Jó problémamegoldó képesség
•Segítőkész, kedves, empatikus személyiség
•Csapatszellem
•Magabiztos angol nyelvtudás (egyéb idegen nyelv ismerete előny)
Előnyt jelent
•Turizmusban szerzett tapasztalat
•Opera program ismerete
•Microsoft Office programok ismerete
Amit kínálunk
Színes, változatos munka és fejlődési lehetőség
Stabil munkahely, nemzetközi munkakörnyezet
Alapbéren felül pótlékok és szervízdíj
Utazási támogatás
ALL Heartist dolgozói kedvezmény
Étkezési hozzájárulás
Céginformáció
Az Accor szállodalánc több, mint 5200 szállodát üzemeltet világszerte. Nálunk hiteles, tapasztalt kollégáktól tanulhatsz, motiváló nemzetközi környezetben. A jó hangulat, közvetlen hangnem, az egymásba vetett bizalom olyan visszajelzések munkatársainktól, amelyekre biztosan Te is vágysz, ha a jövőbeli munkahelyedre gondolsz. Hisszük, hogy nálunk megtalálod a helyed, és azt is, hogy veled együtt nagy dolgokat viszünk majd véghez! Várjuk jelentkezésed, legyél Te is részese szenvedélyünknek!
Nemzetközi háttér, megbízható munkáltató, hosszú távú munka- és fejlődési lehetőség vár Téged 139 szobás, háromcsillagos szállodánkban! Csatlakozz most!