belépőkártyák és belépési jogosultságok ellenőrzése/kezelése,
beérkező telefonhívások, küldemények-üzenetek kezelése, dokumentálása, előkészítése és nyilvántartása, a cég általános napi üzletvitelének elősegítése,
a recepciós pult általános rendben tartása,
beléptető rendszerek kezelése, ismeretének elsajátítása
egyéb adminisztratív feladatok elvégzése.
Amit mi kínálunk:
modern és inspiráló munkakörnyezet,
profi infrastruktúrával, remek munkatársakkal történő munkavégzés,
összetett tapasztalatszerzési lehetőség egy gyorsan fejlődő, sikeres cégnél
stabil vállalati háttér, hosszú távú munkalehetőséggel,
Cafeteria juttatás
élet- és baleset biztosítást.
Amit kérünk:
középfokú végzettség,
három hónapnál nem régebbi erkölcsi bizonyítvány,
1-2 éves munkatapasztalatot irodai környezetben, lehetőleg hasonló munkakörben,
az irodai szoftverek magabiztos használata,
jó a szervezőkészség, határozott a fellépés, az összetett feladatokat hatékonyan kezelése,