• Ügyfelek és vendégek fogadása, eligazítása, kiszolgálása. 

  • Frissítők előkészítése és belső ételrendelések koordinálása.

  • Tárgyalók előkészítése, irodai készletek nyomon követése és beszerzések intézése.

  • Bejövő hívások fogadása, kezelése és szükség esetén továbbítása.

  • Postai küldemények kezelése.

  • Asszisztensi feladatok ellátása, a vezetőség munkájának adminisztratív támogatása.

  • Alkalmanként külső ügyintézés.

 

Elvárások:

  • Recepciós/Office manager pozícióban szerzett 2-3 év tapasztalat

  • Kiváló kommunikációs készség angol és magyar nyelven egyaránt

  • Megbízhatóság és ügyfélorientált hozzáállás

  • Precíz, önálló munkavégzés

  • Számítógépes ismeretek – MS Office

 

Egyéb információ az állásról:

Partnerünk számára, Recepciós pozícióba új kollégát keresünk. Amennyiben szereztél már néhány év tapasztalatot recepciós vagy office manager pozícióban és szívesen csatlakoznál egy dinamikusan fejlődő vállalathoz, várjuk jelentkezésedet!

JELENTKEZEM


Cégnév: Randstad Hungary Kft.
Kapcsolattartó: <ul> <li dir="ltr" aria-level="1"> <p dir="ltr" role="presentation">Versenyképes alapfizetés és éves
Állás helye:
Állás-kategóriák:
Állásnév: