Ügyfelek és vendégek fogadása, eligazítása, kiszolgálása.
Frissítők előkészítése és belső ételrendelések koordinálása.
Tárgyalók előkészítése, irodai készletek nyomon követése és beszerzések intézése.
Bejövő hívások fogadása, kezelése és szükség esetén továbbítása.
Postai küldemények kezelése.
Asszisztensi feladatok ellátása, a vezetőség munkájának adminisztratív támogatása.
Alkalmanként külső ügyintézés.
Recepciós/Office manager pozícióban szerzett 2-3 év tapasztalat
Kiváló kommunikációs készség angol és magyar nyelven egyaránt
Megbízhatóság és ügyfélorientált hozzáállás
Precíz, önálló munkavégzés
Számítógépes ismeretek – MS Office
Partnerünk számára, Recepciós pozícióba új kollégát keresünk. Amennyiben szereztél már néhány év tapasztalatot recepciós vagy office manager pozícióban és szívesen csatlakoznál egy dinamikusan fejlődő vállalathoz, várjuk jelentkezésedet!
A "Feliratkozom" gombra kattintva elfogadja az általános biztonsági és szerződési feltételeinket.
Cégnév: | Randstad Hungary Kft. |
Kapcsolattartó: | <ul> <li dir="ltr" aria-level="1"> <p dir="ltr" role="presentation">Versenyképes alapfizetés és éves |
Állás helye: | |
Állás-kategóriák: | |
Állásnév: |