Te vagy az első számú kontakt az ügyfeleink számára az irodaházban, ahol a Recepció a te területed
A napi rutin teendőkön kívül admin feladatokkal is megbirkózol
Támogatod a bérlőinket, hogy az irodaházunkban másra nem, csak a munkájukra legyen gondjuk
Megbeszélést vagy rendezvényt szervezel az ügyfeleinknek
Gondoskodsz a postázásról
Egy jól szervezett csapat tagjaként képviseled cégünket
Te tartod a kapcsolatot a szolgáltatóinkkal, beszállítóinkkal (pl. takarító cég, irodaszer szállító)
Elvárások
Szívesen kommunikálsz angolul és magyarul, írásban és szóban egyaránt
Könnyen használod a MS Office alkalmazásokat
Jól kommunikálsz
Érted, mi az ügyfélszemlélet
Jól oldasz meg problémákat akár önállóan, akár egy csapat tagjaként
Képes vagy dolgozni folyamatosan változó környezetben
Környezetedre, és munkádra precíz és igényes vagy
Legalább középfokú végzettséged van
Előnyt jelent
MS Office, különösen Excel magabiztos ismerete
Ügyfélkezelésben szerzett tapasztalat
Amit kínálunk
Versenyképes bérezést biztosítunk, bruttó 350.000 Ft – 450.000 Ft között, mely tapasztalati szinttől függően egyéni megegyezés alapján kerül meghatározásra
Az alapbéren kívül cafeteriát, egészségpénztári hozzájárulást biztosítunk, továbbá bónuszra is szert tehetsz
Modern irodai környezetben dolgozhatsz, családias légkörben
Nálunk lehetőséged van szakmai fejlődésre, a pozícióban magasabb szintig is eljuthatsz, és beleláthatsz más társosztályok működésébe is
Irodáink akár tömegközlekedéssel is könnyen megközelíthetőek (V., XI. kerület és Budaörs)
Segítőkész, vidám, összetartó és támogató csapatban dolgozhatsz
Csapatépítésre, céges rendezvényekre hívunk Téged
Támogatunk a betanulás ideje alatt, és később is
Hozzájárulunk az irodai öltözetedhez
A hétvégéidet és az estéidet szabadon hagyjuk, mert nálunk kizárólag hétfőtől péntekig dolgozol (reggeltől délutánig)