Feladatok

  • Vendégek, ügyfelek fogadása, Beérkező telefonhívások fogadása
  • Adminisztratív feladatok ellátása
  • A recepció és az iroda területének menedzselése és egyéb irodavezetést segítő tevékenység
  • Telefonos és e-mail-es ügyfélszolgálat, üzenetek átvétele
  • Konyha és tárgyalók rendben tartása
  • Dokumentumok szkennelése
  • Postai és hivatalos ügyintézés
  • Társosztályoknak adminisztratív segítség nyújtása

Elvárások

  • Precíz, pontos munkavégzés;
  • Kiváló kommunikációs képesség;
  • Udvarias viselkedés, kiváló alkalmazkodóképesség;
  • MS Office használata;
  • Minimum középfokú végzettség

Amit kínálunk

  • Telefon, laptop
  • Barátságos és fiatal csapat, változatos feladatok és fejlődési lehetőség várja az új munkatársat

JELENTKEZEM