Feladatok

  • bejövő/kimenő hívások kezelése
  • tárgyalók és a belső terek rendben tartása
  • kapcsolattartás futárszolgálatokkal, küldemények kezelése
  • postai küldemények kezelése, postázás intézése
  • számlák átvétele, iktatása és eljuttatása az illetékeseknek
  • taxikártyák kezelése, taxirendelés
  • élelmiszer és egyéb irodai beszerzések rendeléseiben való részvétel
  • segítségnyújtás a belsős irodai rendezvények elkészületeiben

Elvárások

  • Nagyfokú azonosulási készség és terhelhetőség,
  • Jó kommunikációs készség, rendszerező képesség
  • Segítőkészség, gyakorlati gondolkodás
  • MS Office programok ismerete
  • Magabiztos angol nyelvtudás szóban és írásban

Előnyt jelent

  • Német nyelvtudás

Amit kínálunk

  • Jó hangulatú, támogató, fiatalos csapat
  • Versenyképes juttatási csomag

Céginformáció

A Schönherr Közép- és Délkelet-Európa egyik vezető, teljes körű gazdasági jogi szolgáltatást nyújtó nemzetközi ügyvédi irodája. Több mint tizenöt éve vagyunk jelen Magyarországon, számos jelentős nagyvállalati ügyfél számára végzünk folyamatos jogi tanácsadást, a gazdasági élethez kapcsolódó minden jogi szakterületen, illetve képviseljük őket tranzakciókban és különböző bírósági és hatósági eljárásokban.

Ha szeretnél egy fiatalos, nemzetközi csapat megbecsült tagja lenni, jelentkezz hozzánk!

Jelentkezés módja

Amennyiben állásajánlatunk felkeltette figyelmét, fényképes önéletrajzával és fizetési igényének megjelölésével jelentkezzen.

JELENTKEZEM