Feladatok:

  • Vendégek fogadása és bejelentkezésük intézése

  • A vendégek kérdéseinek és kéréseinek kezelése

  • Információk nyújtása a hotel szolgáltatásairól és környékbeli látnivalókról

  • Telefonszolgáltatás és e-mail kezelése

  • Szobafoglalások kezelése és adminisztrációja

  • Kapcsolattartás más részlegekkel a vendégek igényeinek kielégítése érdekében

  • Napi jelentések készítése és az adminisztráció pontos vezetése

  • A vendégek kijelentkezésének intézése

  • A recepció tisztaságának és rendjének fenntartása

Elvárások:

  • Angol nyelvtudás szóban és írásban

  • Kiemelkedő kommunikációs és ügyfélszolgálati készségek

  • Felhasználói szintű számítógépes ismeretek

  • Képesség önálló munkavégzésre és csapatban egyaránt

  • Rugalmasság a három műszakos munkarendhez: 6:30-15:00, 14:30-23:00, éjszakai: 22:30-7:00 (váltott műszakban történő munkavégzés)

Amit kínálunk:

  • Étkezés támogatás (napi egyszeri meleg étkezés biztosítása)

  • Lakhatási támogatás (szállás biztosítása a cég dolgozóinak 1-3 hónapos időintervallumra)

  • Kellemes munkakörnyezet egy nemzetközi csapatban

  • Előre lépési lehetőség és külföldi munkavégzés a világ különböző pontjain elhelyezkedő szállodaláncolatba

Egyéb információ az állásról:

  • Munkavégzés helye: Budapest

  • Munkaidő: három műszakos munkarend (6:30-15:00/ 14:30-23:00/ 22:30-7:00, váltott műszakban)

JELENTKEZEM


Cégnév: Work Force Kft.
Kapcsolattartó: Szabó-Váradi Anna
Jelentkezés telefonon: +36 20 344 9448
Állás helye:
Állás-kategóriák:
Állásnév: