Vendégek fogadása és bejelentkezésük intézése
A vendégek kérdéseinek és kéréseinek kezelése
Információk nyújtása a hotel szolgáltatásairól és környékbeli látnivalókról
Telefonszolgáltatás és e-mail kezelése
Szobafoglalások kezelése és adminisztrációja
Kapcsolattartás más részlegekkel a vendégek igényeinek kielégítése érdekében
Napi jelentések készítése és az adminisztráció pontos vezetése
A vendégek kijelentkezésének intézése
A recepció tisztaságának és rendjének fenntartása
Angol nyelvtudás szóban és írásban
Kiemelkedő kommunikációs és ügyfélszolgálati készségek
Felhasználói szintű számítógépes ismeretek
Képesség önálló munkavégzésre és csapatban egyaránt
Rugalmasság a három műszakos munkarendhez: 6:30-15:00, 14:30-23:00, éjszakai: 22:30-7:00 (váltott műszakban történő munkavégzés)
Étkezés támogatás (napi egyszeri meleg étkezés biztosítása)
Lakhatási támogatás (szállás biztosítása a cég dolgozóinak 1-3 hónapos időintervallumra)
Kellemes munkakörnyezet egy nemzetközi csapatban
Előre lépési lehetőség és külföldi munkavégzés a világ különböző pontjain elhelyezkedő szállodaláncolatba
Munkavégzés helye: Budapest
Munkaidő: három műszakos munkarend (6:30-15:00/ 14:30-23:00/ 22:30-7:00, váltott műszakban)
A "Feliratkozom" gombra kattintva elfogadja az általános biztonsági és szerződési feltételeinket.
Cégnév: | Work Force Kft. |
Kapcsolattartó: | Szabó-Váradi Anna |
Jelentkezés telefonon: | +36 20 344 9448 |
Állás helye: | |
Állás-kategóriák: | |
Állásnév: |