Feladatok:

  • A recepciós csapat irányítása és támogatása

  • A recepciós folyamatok és protokollok felügyelete és fejlesztése

  • Napi, heti és havi jelentések készítése és elemzése

  • Kapcsolattartás a vendégekkel és panaszok kezelése

  • A recepció és a lobby tisztaságának és rendjének fenntartása

  • Új recepciós munkatársak betanítása és folyamatos képzése

  • A recepció készletének és eszközeinek nyomon követése és rendelése

  • Szobafoglalások kezelése és adminisztrációja

  • Szükség szerint recepciós feladatok ellátása

  • Segítségnyújtás a recepciós kollégáknak a szabadságok ideje alatt

Elvárások:

  • Felsőfokú végzettség

  • Kiváló angol nyelvtudás szóban és írásban

  • Kiemelkedő kommunikációs és vezetői készségek

  • Felhasználói szintű számítógépes ismeretek

  • Képesség önálló munkavégzésre és csapatban egyaránt

  • Rugalmasság a recepciós feladatok ellátására szükség szerint

Amit kínálunk:

  • Étkezés támogatás (napi egyszeri meleg étkezés biztosítása)

  • Lakhatási támogatás (szállás biztosítása a cég dolgozóinak 1-3 hónapos időintervallumra)

  • Kellemes munkakörnyezet egy nemzetközi csapatban

  • Előre lépési lehetőség és külföldi munkavégzés a világ különböző pontjain elhelyezkedő szállodaláncolatba

Egyéb információ az állásról:

  • Munkavégzés helye: Budapest, 5. kerületi vagy 8. kerületi szálloda

  • Munkaidő: rugalmas munkarend, 8:00-16:30 vagy 9:00-17:30

JELENTKEZEM