Feladatok

  • napi igénylések (éttermek, szobai részleg, társosztályok) raktárból való kiadása
  • készletgazdálkodás, fogyás  visszapótlása, rendelések kezelése
  • árumozgatás (50kg-ig)
  • adatbázis karban- és naprakészen  tartása
  • új termékek, beszerzési források keresése alkalomszerűen, vezetői megbízás alapján
  • szállítókkal való kapcsolattartás
  • leltározásban való részvétel, eltérések elemzése

Elvárások

  • jó fizikai erőnlét, nyugodt személyiség
  • legalább alapfokú  végzettség
  • középfokú angol beszéd- és íráskészség (angol nyelvű beszerzési rendszer napi használata illetve és napi szintű kapcsolattartás a kollégákkal angolul)
  • kiváló szervezőképesség, a részletekre való figyelés
  • stressz- és konfliktuskezelési, valamint problémamegoldó képesség
  • rugalmasság, jó kommunikációs képesség
  • magabiztos számítógép és MS Office használói ismeretek

Amit kínálunk

  • bejelentett teljes munkaidős állás
  • fizetett túlóra
  • év végi bónusz
  • fizetett szabadság és betegszabadság
  • munkaruha és annak ingyenes tisztítása
  • belső szabályzat szerint ingyesen szálláslehetőség a világ bármelyik Four Seasons szállodájában
  • 50 % kedvezmény a szálloda Kollázs éttermében
  • 86%-os utazási költségtérítés a Budapest határán kívülről történő bejárás esetén
  • kiváló munkakörnyezet
  • fejlődési lehetőség
  • nemzetközi karrierlehetőség

Munkahelyi extrák

  • Ingyen ebéd

Céginformáció

Raktáros beszerzési részfeladatokkal Belvárosi 5*-os szálloda, a Four Seasons Hotel Gresham Palace raktárost keres.

Ha szeretnél egy olyan szállodalánc csapatában dolgozni, mely a Fortune Magazin „100 legjobb munkáltató” listáján 1998 óta szerepel, gyorsan tanulsz, szereted a felelősséget, jó a fizikumod, szeretsz és tudsz angolul beszélni a napi munka során, a Belváros szívében található szállodában a helyed.

Jelentkezés módja

Jelentkezés esetén kérjük, életrajzát a "Jelentkezem" gombra kattintva juttassa el!

JELENTKEZEM