Feladatok

  • a beérkező anyagok mennyiségi, minőségi átvétele
  • az anyagok kiadása a felhasználók számára
  • a kiadásra kerülő anyagok kézi, illetve gépi könyvelése a vállalatirányítási rendszerben
  • gépi anyagmozgatás
  • a raktárakban való időszakos rovancsolás, illetve a leltározási feladatokban való részvétel
  • selejtezéssel kapcsolatos, illetve egyéb adminisztrációs feladatok elvégzése
  • raktári rend fenntartása
  • a kollégák helyettesítése a szabadságolások alatt
  • mérlegelési feladatok elvégzése

Elvárások

  • rendelkezz középfokú végzettséggel (érettségi)
  • ismerd és használd az MS Office programokat és az SAP-t
  • legyél megbízható, munkádat az önállóság, rugalmasság és precizitás jellemezze
  • vállald az esetleges kétműszakos munkarendet
  • előny, ha van raktározás és anyagmozgatás területén szerzett tapasztalatod
  • előny, ha rendelkezel targoncavezetői engedéllyel

Amit kínálunk

  • mert hosszú távú, stabil munkalehetőséget kínálunk
  • mert szakmai fejlődésedet támogatjuk
  • mert versenyképes bérezésben, és kimagasló cafeteria-juttatásban részesülhetsz (pl. SZÉP-kártya, óvodai, bölcsődei étkeztetés elszámolása)
  • mert teljesítményértékelés keretében jutalomban részesülhetsz
  • mert támogatjuk a vidékről bejáró munkavállalók utazási költségét
  • mert kedvező feltételekkel biztosítunk üdülési lehetőséget a Társaság üdülőiben
     

A munkavégzés helye:

  • Budapest több telephelyén

Céginformáció

Mi a BKM Nonprofit Zrt.-ben a fővárosunkért és annak lakóiért dolgozunk – nap mint nap. Jelen vagyunk a lakosok mindennapi életében; ellátjuk a köztisztasági, a távhőszolgáltatási, a kertészeti és a temetkezési feladatokat, valamint országos szinten nyújtunk kéményseprőipari szolgáltatásokat.  

Csatlakozz hozzánk Budapest fejlődéséért!  

Jelentkezés módja

Amennyiben hirdetésünk felkeltette érdeklődésedet, kérjük, hogy a „Jelentkezem” gomb megnyomását követően küldd el pályázatodat részünkre.

JELENTKEZEM