AIRMAX Cargo Budapest Zrt.

Az AIRMAX CARGO BUDAPEST ZRT. magyar tulajdonban lévő, több, mint 28 éve stabilan és sikeresen működő, komplex logisztikai szolgáltatást nyújtó nemzetközi kapcsolatokkal bíró szállítmányozói és logisztikai vállalat.
Ha élvezed a kihívásokat és örömmel tölt el, hogy munkáddal hidat alkotsz speciális üzleti igények és olyan komplex szállítmányozási kihívások között, ahol MINDEN PERC SZÁMÍT
akkor Te vagy az, akit keresünk
RAKTÁRI ÜGYINTÉZŐ
pozícióra VECSÉSI munkavégzésre

FELADATOK, SZAKMAI KIHÍVÁSOK, AMELYEK VÁRNAK RÁD, EBBEN A VÁLTOZATOS MUNKAKÖRBEN

  • Ügyfelekkel való rendszeres és folyamatos kapcsolattartás, ügyfelek forgalmának figyelése, forgalomról elemzések és riportok készítése, ügyfélszolgálati feladatok ellátása
  • Kiszedési és komissiózási utasítások kibocsátása, végrehajtásuk felügyelete és ellenőrzése, ezekkel kapcsolatos adminisztráció elvégzése
  • A raktár ki- és bejövő forgalmának irányítása, az irányításhoz szükséges számítógépes rendszer használata, a bejövő és kimenő forgalom pontos és időbeni lekövetése a rendszerben
  • Beérkező és kimenő áruk ellenőrzése
  • Raktári árukészlet folyamatos ellenőrzése, raktárriportok készítése ügyfelek részére, leltározásban való részvétel
  • Logisztikai szolgáltatások számlába állítása, számlamellékletek összekészítése, elszámolások készítése, kimenő és bejövő számlaellenőrzés, számlareklamációk kezelése

AMIT NYÚJTUNK

  • Versenyképes fizetés és juttatási csomag (Cafeteria,12 hónap után bekerülés a bónuszrendszerbe)
  • Egyedülálló vállalati kultúra, ahol az együttműködés és az innováció kiemelkedő jelentőséggel bír
  • Érdekes és változatos feladatok, amelyek lehetővé teszik, hogy kreativitásod és szakértelmed kibontakoztathasd
  • Stabil vállalati hátteret, hosszútávú munkalehetőséget biztosítunk
  • Hetente gyümölcsnap van, hogy feltölthesd vitaminkészletedet
  • Korlátlan kávé/tea
  • Az Üllői út melletti telephelyünk a BKK járatoktól 5 perc sétával megközelíthető, az autóval érkezőknek a parkolás biztosított

ALAPVETŐ ELVÁRÁSAINK FELÉD

  • Minimum középfokú végzettség
  • 3-5 év adminisztratív tapasztalat
  • Microsoft word és excel ismerete, rutinos, magas szintű használata
  • Középfokú angol nyelvtudás

IDEÁLIS JELÖLTÜNK

  • Hatékonyan és precízen dolgozik
  • Tud és szeret önállóan dolgozni, de a csapamunkától sem idegenkedik
  • Önálló, proaktív és logikusan gondolkodik
  • Képes nagy terhelés mellett precízen, felelőséggel és megbízhatóan végezni a munkáját
  • Nem idegenkedik a raktári környezettől

Jelentkezés módja:

Kérjük, pályázatát a jelentkezem gombra kattintva küldje el.

JELENTKEZEM