Feladatok

  • A raktárba beérkező, illetve a kimenő szállítmányok feldolgozása, rendszerben történő lekezelése
  • A szállítással kapcsolatos dokumentumok kezelése, feldolgozása, iktatása
  • Ügyfelekkel való kapcsolattartás (szóban és írásban), reklamációk kezelése
  • A kimutatások, jelentések határidőre való elkészítése, riportok karbantartása

Elvárások

  • Középfokú végzettség
  • Felhasználói szintű MS Office ismeretek
  • Pontos, precíz munkavégzés
  • Terhelhetőség
  • Pályakezdők jelentkezését is várjuk!

Amit kínálunk

Bérezés:
  • Bruttó besorolási alapbér: 530.000,-Ft
  • Havi bónusz: 88.333,- Ft.
  • Elérhető nettó kereset: 411.192 Ft + nettó 30.000 Ft cafeteria (SZÉP kártya)

A munkábajárást egyénileg kell megoldani, a távolsági bérletet 86%-ban, a saját gépjárművel történő bejárást 30 Ft/km-el térítjük.

Munkaidő: hétfőtől-péntekig fix délutános műszak (13:45-22:15h-ig)


 

Céginformáció

A GEODIS az SNCF csoport részeként Európában és világszerte a legnagyobb logisztikai szolgáltató vállalatok egyike. Franciaországban piacvezető, Európában a negyedik legnagyobb az iparágban. A vállalat 49.720 munkavállalót foglalkoztat, 2024-ben globálisan 11.3 milliárd eurós bevételt ért el.

 

Jelentkezés módja

Amennyiben felkeltettük érdeklődését kérjük, szíveskedjen Önéletrajzát a "Jelentkezem" gombon keresztül elküldeni.

Pályázatának benyújtásával hozzájárul ahhoz, hogy a GEODIS Hungary Logistics Kft., mint adatkezelő a pályázatában Ön által megadott, valamint a pályázat során keletkezett személyes adatait a hozzájárulása visszavonásáig, de legkésőbb a pályázat lezárultáig kezelje.

JELENTKEZEM