Feladatok

  • Raktári adminisztrációs feladatok ellátása
  • Érkező és induló gépjárművek okmánykezelése, szállítólevelek kiállítása 
  • Kapcsolattartás ügyfelekkel, társosztályokkal 
  • Napi riportok készítése, adatszolgáltatás ügyfelek részére 
  • Szállítólevelek, vonalkódok rögzítése az áruátvételi rendszerben 
  • Áruátvételi eltérések rögzítése, reklamációs tételek továbbítása a társosztály felé 
  • Dokumentumok iktatása, raktár készleteiről lekérdezések készítése 

Elvárások

  • Minimum középfokú végzettséggel rendelkezel 
  • Felhasználói szintű Excel, Outlook ismereteid vannak 
  • Precízen, pontosan, gyorsan végzed a feladataid  
  • Önállóság, megbízhatóság jellemez 
  • Jó problémamegoldó készséged van 
  • Terhelhető vagy és több felé tudsz figyelni 
  • B kategóriás jogosítvány és saját gépjárművel rendelkezel (Elengedhetetlen feltétele a bejárásnak) 

Előnyt jelent

  • Adminisztratív munkakörben szerzett tapasztalat

Amit kínálunk

  • Hosszútávú, megbízható munkalehetőség 
  • Fiatalos csapat 
  • Határozatlan idejű munkaszerződés 
  • Két műszakos munkarend (06:00-14:00/14:00-22:00)
  • Azonnali kezdés 
  • Cafeteria

Munkahelyi extrák

  • Parkoló
  • Ingyen kávé, üdítő

Jelentkezés módja

Jelentkezni a "Jelentkezem" gombra kattintva lehet, fényképes önéletrajzzal!

JELENTKEZEM