Prohuman állás

 

Feladatok:

  • Szerviz raktár működésének koordinációja
  • Készlet szintek folyamatos figyelése, optimalizálása, figyelembe véve a telephelyek készleteit is.
  • Beszerzési igények felmérése, összegzése.
  • Ajánlatok bekérése, értékelése, döntéselőkészítés.
  • Árváltozások kiértékelése
  • Új beszállítók, beszerzési források felkutatása, versenyeztetése, a meglévő partnerkapcsolatokápolása, fejlesztése.
  • Beszállítókkal történő kapcsolattartás, együttműködés
  • Társosztályokkal történő kapcsolattartás és egyeztetés

Elvárások:

  • Már működtettél raktárt és legalább 3 év tapasztalatod van benne
  • 1-2 éves tapasztalattal rendelkezel beszerzés területén
  • Középfokú végzettséged van
  • Aktív angol középfokú nyelvtudással rendelkezel (szóban, írásban
  • Jó problémamegoldó képességű, rendszerszemléletű, gyors és pontos vagy,
  • Pozitív, rugalmas vagy és szereted a „pörgést”,
  • Fontos Neked a csapatszellem, az önálló munkavégzés és felelősségvállalás

Amit kínálunk:

  • Hosszú távú munkalehetőség

 

Prohuman állás

JELENTKEZEM